حرکت همسو از اهداف برگزاری آزمون مشترک حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3688891
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

حرکت همسو از اهداف برگزاری آزمون مشترک حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به اهداف برگزاری مشترک آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم از جمله هماهنگی و حرکت همسوی همه دستگاه‌ها در زمینه برگزاری آزمون‌های قرآن اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حجت‌الاسلام رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در نشست مشترک روسای ادارات امور قرآنی اوقاف و روسای دفاتر قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه غرب و جنوب غرب کشور که با محور برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در محل سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن یکی از برنامه‌های مهم معاونت قرآن و عترت است.
وی افزود: برگزاری مشترک این آزمون مؤید تفکر در مسیر ایجاد همدلی و همگرایی در انجام فعالیت‌های قرآنی است.
حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: برگزاری این آزمون تجربه‌ای موفق به‌صورت مشترک و با حمایت دستگاه‌ها برای ارائه یک کار با کیفیت و خوب در سطح کشور است.

حرکت همسو از اهداف برگزاری آزمون مشترک حفظ و مفاهیم قرآن
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: برگزاری این آزمون می‌تواند در حیطه فعالیت‌های قرآنی فضایی جدید ایجاد کند.
وی به برخی از اهداف برگزاری این آزمون به شیوه مشترک از جمله بالابردن دانش و همچنین ایجاد هماهنگی و حرکت همسو در مسیر برگزاری آزمون‌های قرآنی اشاره کرد.
حجت‌الاسلام جعفری گفت: اسفندماه نتیجه نهایی برگزاری این آزمون در سطح کشور مشخص خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مطمئن به ارائه کار خوب در سطح کشور و استان خواهیم بود.

captcha