برگزاری همایش «هیئت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی» در کرمانشاه
کد خبر: 3689574
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

برگزاری همایش «هیئت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی» در کرمانشاه

گروه اجتماعی: باحضور مدیران هیئت‎های مذهبی سراسر کشور همایش تخصصی هیئت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، اولین همایش تخصصی هیئت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی 19 و 20 بهمن‌ماه در قصرشیرین برگزار می‌شود.
در این همایش که با رویکرد کمک‌رسانی هیئت‌های مذهبی به زلزله‌دیدگان کرمانشاه و کرمان برگزار می‌شود مدیران هیئت‌های مذهبی از سراسر کشور شرکت می‌کنند.
همایش مذکور به همت جامعه ایمانی مشعر و باحضور 40 نفر از مدیران و خادمان هیئت‌های محوری کشور برگزار خواهد شد.
محورهای برگزاری این همایش «انقلاب اسلامی و ضرورت خدمت‌رسانی به مستضعفین، هیئت‌ها و خدمات اجتماعی، اصول خدمت‌رسانی و رسالت هیئت‌ها در شرایط بحرانی، تجربیات هیئت‌ها در عرصه خدمت‌رسانی، شیوه‌های جذب کمک‌های مردمی، الگوی ورود هیئت‌های مذهبی در کارآفرینی، تبیین عملیاتی شیوه ورود هیئت‌ها به مناطق زلزله اخیر» خواهد بود.
همایش هیئت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی قالب‌هایی متفاوت برای رسیدن به اهداف خود برگزیده که سخنرانی، ارائه تجربیات مانای هیئت‌ها، بازدید از نمایشگاه و تقدیر از فعالان عرصه خدمت‌رسانی از جمله آن‌ها است.
این همایش همچنین به گفتار اکتفا نکرده و تجربه‌ای عملی و میدانی را نیز در پیش روی شرکت‌کنندگان خود قرار می‌دهد.
نمایندگان هیئت‌های مذهبی سراسر کشور علاوه برحضور در صحن اصلی همایش باحضور در منطقه و بازدید از مناطق زلزله‌زده از نزدیک با مشکلات مردم و نحوه ارائه کمک‌ هیئت‌های مذهبی به زلزله‌زدگان آشنا خواهد شد.
تمامی فعالیت‌های خدمت‌رسانی اجتماعی هیئت‌های مذهبی در قالب پویش مردمی «هر هیئت یک روستا» و با شعار «خادم هیئت، خادم مردم» به کار خود ادامه خواهد داد که تقویت این پویش از اهداف این همایش است و 150 هیئت آمادگی خود را برای شرکت در این پویش اعلام کرده‌اند.
برخی از اساتید و میهمانان این همایش «حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام موسوی، دکتر سعید جلیلی، سردار حمید اباذری، سردار سعید قاسمی، حاج حسین یکتا، سید احمدعبودتیان و حاج مهدی رسولی» هستند.

captcha