مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری دشمن‌شکن خواهند داشت
کد خبر: 3690054
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری دشمن‌شکن خواهند داشت

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: مردم انقلابی ایران با تمام سلایق در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و مقابله با شیطنت‌های استکبار در مراسم ۲۲ بهمن حضوری تماشایی و شکوهی دشمن‌شکن خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلیمن سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز، با بیان این‌که راهپیمایی ۲۲ بهمن مهمترین مراسم گرامیداشت دهه‌ی فجر است، گفت: راهپیمایی امسال از چند جهت حائز اهمیت است، باتوجه به نارضایتی مردم از برخی موسسات، دشمنان موج سواری کرده و برای این‌که راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه برگزار نشود، تبلیغات می‌کنند.

مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری دشمن‌شکن خواهند داشت

وی تاکید کرد: بر اساس فرموده‌های مقام معظم رهبری، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تماشایی خواهد بود و همه به صحنه می‌آیند. 

حجت‌الاسلام آل هاشم، اظهار کرد: مردم انقلابی ایران با تمام سلایق در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و مقابله با شیطنت‌های استکبار در مراسم ۲۲ بهمن حضوری تماشایی و شکوهی دشمن‌شکن خواهند داشت.

خطیب جمعه تبریز، با بیان این‌که مقامات آمریکا طی روزهای گذشته با هدف افزایش تحریم‌ها تحرکاتی علیه جمهوری اسلامی ایران داشتند، اظهار کرد: البته بهانه‌های مقامات آمریکایی کاملا تکراری بود، ۱۴ سناتور آمریکایی با بهانه‌ی توسعه‌ی توان موشکی ایران، آمادگی خود برای افزایش تحریم‌ها را اعلام کردند. 

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به روش‌های مختلف به دنبال ایجاد موج نارضایتی و اختلاف در ایران هستند تا مردم را علیه نظام نا امید کنند؛ اما مردم ایران مستقل بوده و نشان دادند راه خود را انتخاب کرده و ادامه می‌دهند، البته در این راه هزینه‌ هم پرداخت می‌کنند.

 حجت‌الاسلام آل هاشم تاکید کرد: ملت  ایران در خصوص نوع موشک و برد آن هیچ‌گاه با دشمنان حرف نمی‌زنند و در خصوص مسائل داخلی کشور به صورت مستقل تصمیم گرفته و اجازه‌ی دخالت را به هیچ کشوری نمی‌دهند. 

وی با بیان این‌که توان و عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران روز به روز افزایش می‌یابد و دشمنان با شکست مواجه خواهند بود.

امام جمعه تبریز، همچنین با اشاره به اتمام ایام فاطمیه اول و قرارگیری در ایام فاطمیه دوم بیان کرد: امیدواریم مجالس عزاداری به نحو احسن برگزار شود و البته خدا را شاکریم برنامه‌های متنوعی هیات‌های عزاداری پیش‌بینی کرده و هفته آینده در مراسم‌ها با شکوه عزاداری شرکت خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به آلودگی هوای تبریز در چند روز اخیر، گفت: آلودگی هوا به عنوان یکی از تهدیدات راهبردی، سلامت و اقتصاد جامعه را مورد هدف قرار داده است که ضرورت دارد مسئولان با نگاه کلان راه‌حل عاجل برای رفع آلودگی هوا پیدا کنند.

 حجت‌الاسلام آل هاشم تاکید کرد: رفع مشکل آلودگی هوا مستلزم جدیت و اهتمام بیشتر مسئولان، تلاش دستگاه‌های ذیربط و همراهی مردم است.

captcha