پیروزی انقلاب اسلامی مردم را از قید طاغوت آزاد کرد
کد خبر: 3690584
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
عزیزی:

پیروزی انقلاب اسلامی مردم را از قید طاغوت آزاد کرد

گروه سیاست و اقتصاد: معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضاییه با اشاره به اینکه عمود خیمه اسلام و ضامن حفظ ارزش‌های اسلامی ولایت‌فقیه است و با وجود ولی‌فقیه آگاه هیچ بن بستی وجود ندارد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی استقلال سیاسی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و مردم را از قید طاغوت آزاد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، دکتر ابراهیم عزیزی، معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضاییه امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در ایلام اظهار کرد: رژیم پهلوی سرسپرده آمریکا و انگلیس بود و از خود هیچ گونه استقلالی نداشت و نشان داد که دشمن آزادی مردم است بود و در آن دوران از آزادی اندیشه خبری نبود که دست حسینی خمینی (ره) و امت ما ایران را نجات داد.
وی با بیان اینکه مردم ایران با رهبری امام‌خمینی، انقلابی حسینی را بنیان نهاد از این رو مردم آگاهانه فریاد سر دادند «رهبر ما خمینی و نهضت ما حسینی است» و نتیجه تلاش خود را با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی گرفتند و این امت حسینی امام امروز گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.
معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضاییه ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی استقلال سیاسی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و مردم را از قید طاغوت آزاد کرد.
عزیزی با بیان اینکه انتخابات پیاپی در نظام جمهوری اسلامی و توجه به رای مردم از برکات انقلاب است، تصریح کرد: عمود خیمه اسلام و ضامن حفظ ارزش‌های اسلامی ولایت‌فقیه است و با وجود ولی‌فقیه آگاه هیچ بن بستی وجود ندارد و ولایت فقیه کانون وحدت است.
وی با تاکید بر اینکه امت امام با جانفشانی تمام توطئه‌ها را خنثی کرده و امروز راه پیشرفت را می‌پیمایند، تصریح کرد: مردم با توکل برخدا و پیروی از رهبری و بصیرت مثال‌زدنی خود دشمنان اسلام را شکست دادند و در امور داخلی هم نشان داده و ثابت کرده‌اند هرگونه انحراف از رهبری و ولایت فقیه محکوم به شکست است چون دریافته‌اند ولایت‌فقیه دعوت به خدا می‌کند و طاغوت به خودش.
معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضاییه در ادامه دادظلم ستیزی و آزادیخواهی، احسان و نیکوکاری و رفع محرومیت و رفع فساد و رونق آزادی‌های عمومی و تقویت بنیه‌های علمی و اعتقادی از برکات انقلاب اسلامی است.
وی ضمن قدردانی از مردم ایلام به خاطر نقش‌آفرینی در دفاع مقدس و حضور پرشور در صحنه‌های سرنوشت‌ساز گفت: امروز ایلام از نعمت‌های سرشاری مانند آب، خاک، نفت، مرز و نیروی انسانی کارامد بر خوردار است که امیدواریم با هماهنگی که بین نماینده ولی‌فقیه در استان، نماینده عالی دولت، نماینده قوه قضاییه و نمایندگان مجلس وجود دارد این استان مسیر پیشرفت را با شتاب‌تر از گذشته طی کند.
یادآور می‌شود این مراسم با قرائت قطعنامه‌ی پایانی و آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی پایان یافت.
captcha