مسئولان دستاوردهای انقلاب را به گوش مردم برسانند
کد خبر: 3690600
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

مسئولان دستاوردهای انقلاب را به گوش مردم برسانند

گروه سیاسی: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: : مسئولان دستاوردهای بزرگ 40 ساله انقلاب اسلامی را تشریح کرده و به گوش مردم برسانند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، محمدجواد کولیوند پیش از ظهر یکشنبه در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان فردیس با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی، اظهارکرد: جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب به دستاوردهای فراوانی اعم از پنج برابری تولید خودرو، ۲۴ برابری تولید فولاد، خودکفایی تولید بنزین و افزایش جمعیت پزشک در ایران دست یافته است.
وی با بیان اینکه ایران در صنعت دفاعی نیز پیشرفت‌های زیادی داشته است، گفت: بسیاری از کشورهای جهان ماهواره‌های خود را بیرون از کشور خود به فضا پرتاب می‌کنند درحالی‌که ایران این مهم را در سرزمین خود انجام داده است.
این مسئول همچنین به وجود بیش از ۴.۵ میلیون دانشجو در کشور و سهم پنج برابری مقاله‌های علمی تأکید و ابرازکرد: این آماری است که جهان به آن اعتراف کرده است.
کولیوند در ادامه از مشکلات کشور سخن به میان آورد و گفت: برای رسیدن به پیشرفت و توسعه باید نقاط ضعف حذف و نقاط قوت پررنگ‌تر و پیشرفت‌های کشور به گوش مردم رسانده شود.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه برای هر میز مدیریتی در کشور ۸۰ شهید جان داده است، ابراز کرد: این مهم به لزوم توجه به مردم و خدمتگزاری تأکید دارد.

 

captcha