قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از مردم
کد خبر: 3690934
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از مردم

گروه سیاسی: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم البرز در مراسم جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر قدردانی کرد.
در این بیانیه آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
حمد و سپاس خدایی را که تدبیر بندگان را به بهترین سرانجام می‌رساند و اگر نباشد حمایت و هدایت او بندگان عاجزند.
حضور پرشور، دشمن‌شکن و اعجاب‌انگیز مردمان سرافراز و انقلابی استان البرز در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه آن‌هم در شرایطی که رسانه‌های استکباری و صهیونیستی با طراحی سناریوهای خباثت آمیز و به‌کارگیری شیوه‌های فریبنده و حیله‌گرانِ تلاش گسترده‌ای را برای دلسردکردن مردم و ایجاد فاصله آن‌ها با نظام عملیاتی کرده بودند، نشان داد که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، برابر بصیرت، هوشیاری، موقع‌شناسی و ولایت مداری ایرانیان همچنان مغلوب مطلق و رسوای افکار عمومی جهانیان هستند. در ۲۲ بهمن همه آمدند و به فرموده رهبر عزیز انقلاب «به حول و قوّه‌ی الهی بیست‌ودوّم بهمن امسال از آن بیست‌ودوّم بهمن‌های تماشایی خواهد بود».
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به‌عنوان قطره‌ای از اقیانوس زلال ملت ایران، منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی ) درزمینهٔ های گوناگون به‌ویژه در عرصه حفظ وحدت ملی و مصالح نظام و انقلاب را «فصل الخطاب» همگان دانسته و بی‌شک هرگونه اقدام وحدت شکنانه که بستر جریان سازی‌های انحرافی و سوژه آفرینی‌های رسانه‌ای دشمن را فراهم آورد را بازی در زمین طراحی‌شده‌ی دشمن و مصداق هشدارهای اخیر معظم له و مستوجب برخورد قاطعانه می‌داند.
ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن ادای شکر به پیشگاه الهی و تشکر از مردم آگاه و ولایتمدار و مسئولان محترم استان که با حضور بی‌نظیر خود، دشمنان به‌ویژه آمریکا و انگلیس را تحقیر کردند و حماسه سیاسی دیگری آفریدند، تقدیر و تشکر به عمل‌آورده و از خداوند علو درجات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خمینی(ره) و شهدای عالی‌مقام و عزت و سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را خواهانیم.

captcha