حضور پرشکوه مردم وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده است
کد خبر: 3691359
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
حجت‌الاسلام مرادبیگی:

حضور پرشکوه مردم وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده است

گروه اجتماعی - مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با تاکید بر اینکه مردم در ۲۲ بهمن حمایت بی چون و چرای خود را از انقلاب و نظام اعلام کردند، گفت: مسئولان در قبال مردم وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید با تلاش بیشتر، مشکلات را حل کنند .

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی حوزه های علمیه ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام امروز در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان ایلام ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی و پر شور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن که به فرموده رهبر معظم انقلاب 22 بهمنی تماشایی بود، اظهار کرد: همه قشرها و گرایش‌ها آمده بودند و برای تقویت نظام و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین جهان و پاسخ به یاوه گویی‌های ترامپ در صحنه حاضر شدند .
وی با اشاره به اینکه مردم در 22 بهمن امسال حمایت بی چون و چرای خود را از انقلاب و نظام اعلام کردند، افزود: حضور حماسی مردم تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرد و تبلیغی که دشمن برای نشان دادن نارضایتی مردم از نظام و انقلاب انجام داده بود را بی اثر  کرده و بر آن خط بطلان کشید .
مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با بیان اینکه شناخت مقام معظم رهبری از ملت شریف و بزرگ بود که فرمودند 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود، اضافه کرد: دشمنان بدانند که نمی‌توانند در حرکت رو به جلو ایران اسلامی کوچک‌ترین خللی ایجاد کنند .
امام جمعه موقت ایلام با تاکید بر اینکه حضور پر شور مردم پایه‌های نظام را تقویت کرد، تصریح کرد: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال به همگان ثابت کرد که نمی‌گذارند یاوه گویان خدشه‌ای در حرکت رو به جلو و عزم ملی ملت ایران وارد کنند .
مرادبیگی ادامه داد: پیام دیگر حضور حماسی مردم این بود که به دنیا ثابت کردند نظام و انقلاب برای همه عزیز است و ملت انقلابی پشت سر رهبری حرکت می کند و به اصل نظام وفادارند .
مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با بیان اینکه مردم با تبعیض، فساد و ناعدالتی مخالف هستند، یادآور شد: مسئولان در قبال مردم وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید با همت و تلاش بیشتر، مشکلات را حل و فصل کنند .
وی به اغتشاشات اخیر نیز اشاره کرد و گفت: مردم با بصیرت به خوبی حساب خود را از اغتشاشگران جدا کردند و برای مقابله با آنها به صحنه آمدند .
مرادبیگی در پایان گفت: حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام از حضور پر شور و حماسی ملت ایران و به ویژه مردم شریف استان که با شور خاصی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و حتی نوجوانانی که که پرچم به دست خود را فدایی رهبر می‌دانستند، سپاسگزاری و قدردانی می‌کند.
انتهای پیام
captcha