توزیع 500 میلیارد ریال بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان ایلام
کد خبر: 3691397
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
بسطامی خبر داد:

توزیع 500 میلیارد ریال بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان ایلام

گروه اجتماعی - فرماندار ایلام گفت: سهم اعتبارات شهرستان ایلام 500 میلیارد ریال است که بین دستگاه‌ها توزیع شده و باید در راستای تکمیل پروژه‌ها و در بخش‌های عمرانی مورد نظارت جدی قرار گیرد و از هدررفت آن جلوگیری شود .

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری ایلام، معروف بسطامی، فرماندار ایلام امروز در نشست شورای اداری شهرستان ، با اشاره به خدمات ارزشمند حوزه شهرستان در بخش های عمرانی، خدماتی و بهداشتی اظهار کرد: طرح‌های خوبی در دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ‌زنی شد و امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها بخشی از مشکلات موجود در شهرستان مرتفع شود .
وی در خصوص پروژه های نیمه تمام شهرستان ایلام افزود: دستگاه های اجرایی با توجه به تزریق اعتبارات به استان‌ها و شهرستان‌ها موظفند با نظارت دقیق از اعتبارات عمرانی سهم شهرستان بخوبی استفاده کرده و گزارش پیشرفت این طرح ها را به فرمانداری منعکس کنند .
فرماندار ایلام گفت: سهم اعتبارات شهرستان ایلام 500 میلیارد ریال است که بین دستگاه ها توزیع شده است و باید در راستای تکمیل پروژه‌ها و در بخش های عمرانی مورد نظارت جدی قرار گیرد و از هدررفت آن جلوگیری شود .
بسطامی تاکید کرد: مسئولیت‌پذیری مدیران و همه دستگاه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و در ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکنند و با مدیریت خواسته ها و مطالبات مردم را با عملکرد خوب و مثبت خود آشنا کنند .
وی با بیان اینکه در حوزه توسعه روستایی تسهیلات خوبی به استان ها و شهرستان ها ابلاغ شده، گفت: افرادی که متقاضی دریافت این تسهیلات هستند با ثبت طرح‌ها و پروژه‌های خود در سامانه مربوطه در صورت داشتن شرایط می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند .
فرماندار ایلام به مشکل کم آبی در کشور و استان ایلام اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش کم در ایلام با بحران کم آبی مواجه هستیم و دستگاه های متولی از جمله آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری و روستایی باید تمهیدات لازم برای این موضوع اندیشیده و راهکارهای لازم برای رفع این مشکل را منعکس و در شرایط بحران آمادگی لازم را داشته باشیم .
بسطامی گفت: با توجه به پایان سال باید همه دستگاه‌های خدمات‌رسان بخصوص شهرداری ایلام و بخش چوار در بخش عمران، خدمات شهری، پاکسازی و آماده سازی مبلمان شهری آمادگی لازم را داشته باشند و به استقبال مهمانان نوروزی بروند .
وی افزود: باید تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان برای ارائه خدمت به مهمانان نوروزی شناسایی شوند و میراث فرهنگی و گردشگری نیز مناطق جذاب، دیدنی و منابع طبیعی شهرستان را شناسایی و در قالب بروشور و کتابچه در اختیار مهمانان نوروزی قرار دهد
انتهای پیام
captcha