آغاز ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در گلوگاه
کد خبر: 3691481
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

آغاز ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در گلوگاه

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه گفت: نام‌نویسی چهل ‌و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این شهرستان آغاز و تا 20 فروردین‌ماه ۹۷ ادامه دارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، محمد‌حسین فاضلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه با اشاره به چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف، گفت: مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف از قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین مسابقات قرآنی کشور است و هر ساله از مرحله شهرستانی تا مرحله بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهلت ثبت نام در این دوره مسابقات تا 20 فروردین‌ماه ۹۷ اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های ۹ گانه شامل حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم و رشته‌های آوایی برگزار می‌شود.

فاضلی عنوان کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از ۲۰ فروردین تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه، مرحله استانی یکم تیر تا ششم مردادماه و مرحله کشوری نیز ۱۰ تا ۲۵ مهرماه سال 97 برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات ویژه آقایان و بانوان بزرگسال بوده و سن شرکت‌کنندگان باید حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۴۰ سال باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند دستور‌العمل این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم را به‌‌صورت فایل پی دی اف در تارنمای سازمان اوقاف و امور خیریه و پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات به نشانی WWW.QuranIran.ir مشاهده و مطالعه و برای ثبت نام در همین سایت اقدام کنند.

محمد خواجوی

انتهای پیام/

captcha