تفاهم نامه همکاری بین جامعة المصطفی و مؤسسه بینه منعقد شد
کد خبر: 3691910
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

تفاهم نامه همکاری بین جامعة المصطفی و مؤسسه بینه منعقد شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ تفاهم نامه ای بین جامعة المصطفی العالمیه و مؤسسه قرآنی بینه به‌ منظور توسعه و ترویج آموزش‌ها و فعالیت‌های قرآنی در عرصه بین‌الملل منعقد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی – قرآنی بینه؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین رفیعی؛ مدیرکل دفتر امور حوزه قرآن و حدیث ومحمدمهدی رحیمی از مسئولان اداره کل قرآن و حدیث جامعة المصطفی العالمیه، با حضور در مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت بیّنه از روند فعالیت‌های این موسسه قرآنی آشنا شدند.
در این بازدید، مرتضی بشیری مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیّنه ضمن تشریح فعالیت‌های موسسه، زمینه‌های مختلف همکاری بین مؤسسه و جامعة المصطفی را بیان کرد.
بنابراین گزارش؛ چندی پیش نیز مسئولان موسسه بینه با حضور در مرکز جامعة المصطفی در شهر قم، از مسئولان فرهنگی و قرآنی آن درخواست همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف را داشتند و این بازدید پیرو نشست قبلی و به منظور ایجاد تعامل بیشتر برگزار شد.

تفاهم نامه همکاری بین جامعة المصطفی العالمیه و مؤسسه بینه منعقد شد
در پایان این حضور، به‌ منظور توسعه و ترویج آموزش‌ها و فعالیت‌های قرآنی در عرصه بین‌الملل و نیز بهره‌گيری بهينه از امكانات موجود در جهت تحقق اهداف قرآنی مشترک، تفاهم نامه ای بین مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیّنه و جامعه المصطفی العالمیه منعقد شد.
انتهای پیام/

captcha