نارضایتی مردم از انقلاب نیست
کد خبر: 3692082
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

نارضایتی مردم از انقلاب نیست

گروه سیاسی- امام جمعه نظرآباد با تاکید بر پایبندی ملت ایران به انقلاب اسلامی گفت: نارضایتی مردم از مسئولان است نه انقلاب.

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام و المسلمین جعفر محسن‌زاده، 27بهمن در خطبه‌های نمازجمعه این هفته نظرآباد، با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن تماشایی بود، اظهار کرد: دشمنان با استفاده از ابزار های مختلف می‌خواستند مردم را علیه نظام جمهوری اسلامی بشورانند و در کشور آشوب به راه بیندازند.
وی ادامه داد: مردم با بصیرت خود آتش فتنه را خاموش کردند و با حضور پرشور و تماشایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پای آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب هستند و این نظام را دوست دارند.
امام جمعه نظرآباد با اشاره به گله‌مندی مردم از عملکرد ضعیف مسئولان، گفت: مردم نارضایتی و گله‌مندی خود را پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نمی‌گذارند و به بیگانگان اجازه دخالت در کشور نمی دهند.
این مسئول با بیان اینکه دشمنان اسلام هرکجا که علیه کشور اقدامی کردند، مردم منسجم تر از گذشته در صحنه حاضر شدند، تاکید کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف نشان از حق پذیری و شاگردی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است.
محسن‌زاده با بیان اینکه ملت ایران از ابتدای انقلاب تا کنون مقابل نظام سلطه ایستادگی کرده‌اند، تصریح کرد: هیچکس اجازه ندارد به اراده، ناموس، غیرت و شرف این ملت را که با خون شهدا دوام پیدا کرده، ضربه بزند.
وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تاکید کرد: این حضور به دشمنان نشان داد که ملت ایران بلوغ فکری دارند.
امام جمعه نظرآباد تاکید کرد: مسئولان باید با انجام وظایف خود به نحو احسن، پاسخ این ملت را بدهند.

captcha