متولیان امر به گسترش فعالیت‌های قرآنی اهتمام ورزند
کد خبر: 3692204
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

متولیان امر به گسترش فعالیت‌های قرآنی اهتمام ورزند

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: اهتمام متولیان فرهنگی باید به امور قرآنی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه بیش از بیش زیاد باشد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی فقیه، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان، عصر روز گذشته در سومین همایش قرآنی «تجربه ماندگار» در فرهنگسرای الغدیر اظهارکرد: تعالیم مقدسه قرآن زمینه ساز بهبود رفتارهای شهروندی خواهد بود.

متولیان امر به گسترش فعالیت‌های قرآنی اهتمام ورزند

وی، یادآورشد: باید قدردان انقلاب باشیم که یکی از برکاتش مباحث فرهنگی و ترویج آن است؛ امام خمینی (ره) نیز به بحث فرهنگی تأکید زیادی داشتند.

حجت الاسلام فقیه، با اشاره راهبردهای امام خمینی (ره) در مباحث فرهنگی گفت: امام خمینی(ره) می فرمودند تعالیم مقدسه قرآن را بیاموزید و به دیگران نیز آموزش دهید تا از این طریق جامعه ای پربرکت داشته باشیم و در این راستا بایستی جامعه با قرآن مأنوس شود.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، یکی از برکات انقلاب را همراستا بودن دین و سیاست دانسته و افزود: انقلاب ما نشان داد که دین و سیاست می توانند با همدیگر جامعه را به تعالی برسانند و این از نتایج بزرگ انقلاب است.

حجت الاسلام فقیه، توجه به شأن و منزلت بانوان را یکی دیگر از نتایج فرهنگی انقلاب دانسته و عنوان کرد: قبل از انقلاب شأن بانوان مورد توجه نبود ولی در حال حاضر در جامعه اسلامی منزلت زنان به قدری بالاست که بانوان در تصمیم‌گیری‌های کلان کشوری حضور و نقش پُر رنگی دارند

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: اهتمام متولیان فرهنگی باید به امور قرآنی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه بیش از بیش زیاد باشد.

captcha