«پدر» برای ماه رمضان ساخته می‌شود
کد خبر: 3692294
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

«پدر» برای ماه رمضان ساخته می‌شود

گروه هنر ــ «پدر» عنوان یک سریال مناسبتی به کارگردانی بهرنگ توفیقی است که برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان به زودی جلوی دوربین خواهد رفت.

«پدر» برای ماه رمضان ساخته می‌شود

به گزارش ایکنا، «پدر» عنوان یک سریالی مناسبتی است که برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان ساخته خواهد شد. کارگردانی این کار را بهرنگ توفیقی بر عهده داشته و حامد عنقا تهیه‌کنندگی اثر را بر عهده دارد.

 مهدی سلطانی، لعیا زنگنه و پوریا پورسرخ از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در این کار حتمی شده است. دیگر بازیگران این مجموعه نیز تا آغاز تصویربرداری انتخاب خواهند شد. حامد عنقا در این کار جدا از تهیه کنندگی، نگارش فیلمنامه را هم برعهده دارد.

این سریال یکی کار مذهبی است که در آن قصه‌ای اجتماعی نیز روایت می‌شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام‌عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند …»

در پایان این خبر آمده؛ «پدر» محصول شبکه دو سیما است و در رمضان سال آینده روی آنتن می‌رود. توفیقی سال گذشته سریال «زیر پای مادر» در ایام ماه مبارک برای شبکه یک سیما کارگردانی کرده بود.

انتهای پیام

captcha