دیدار هیئت امنا امامزاده احمد(ع) تیران و کرون با آیت الله مظاهری
کد خبر: 3692729
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

دیدار هیئت امنا امامزاده احمد(ع) تیران و کرون با آیت الله مظاهری

گروه اجتماعی- سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران کرون گفت: هیئت امنای امامزاده احمد(ع) تیران و کرون گزارش فعالیت های عمرانی این امامزاده عظیم الشان را در دیدار با آیت‌الله مظاهری ارائه کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، اکبر صادقی اظهار کرد: به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی اعضای هیئت امنای امامزادهاحمد(ع) تیرانوکرون با رئیس حوزه علمیه اصفهانآیت الله مظاهری دیدار کردند.
وی افزود: در این دیدار توسط هیئت امنا امامزاده احمد(ع) تیرانگزارش عملکردی از فعالیت‌های عمرانی انجام شده در راستای توسعه و عمران این امامزاده واجب التعظیم که با هدف ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی انجام شده به حضور این عالم گرانقدر ارائه شد.
سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون ادامه داد: همچنین در این دیدار برخی از مسائل پیرامون این امامزاده عظیم الشان بازگو شد و آیت‌الله مظاهری پس از تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط اعضای هیئت امنای این امامزاده بزرگوار قول مساعد در جهت حل و فصل و پیگیری مسائل این امامزاده را دادند.
اکبر صادقی گفت: آستان امامزاده احمد (ع) در شهرستان تیران و کرون، بخش مرکزی، شهر تیران، خیابان طالقانی جنوبی واقع شده است.

captcha