اختتامیه فراخوان قرآن و عترت در ساری برگزار می‌شود
کد خبر: 3692862
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

اختتامیه فراخوان قرآن و عترت در ساری برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری از برگزاری اختتامیه فراخوان قرآن و عترت روز پنجشنبه دهم اسفندماه در سالن سلمان هراتی ساری خبر داد.

به گزارش ایکنا مازندران حمیدرضا عشریه امروز 29 بهمن ماه در جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه و فروشگاه فرهنگی و قرآنی که به مناسبت هفته قرآن وعترت با دبیری اداره فرهنگ و ارشاد ساری و با حضور دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری ساری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: به مناسبت هفته قرآن و عترت که از پنجم تا 11 اسفندماه است نمایشگاهی برپا و همایشی در راستای توسعه فرهنگی و ترویج اموزه‌های قرآنی در ساری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به فراخوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در موضوعات مختلف قران و عترت، افزود: این فراخوان که در رشته های حفظ، قرائت، تواشیح، سرود برگزار شد هزار نفر شرکت کردند که از این تعداد 135 نفر توسط تیم داوری انتخاب شدند که در روز همایش تجلیل می‌شوند.

اختتامیه جشنواره قرآن و عترت در ساری برگزار می‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز مازندران با بیان اینکه در رشته فیلمنامه نویسی، مستند و نمایشنامه نویسی 400 اثر رسید که 24 اثر انتخاب شد، تصریح کرد: در رشته‌های ادبی، مقالات، شعر و داستان، که با موضوعات قرآن و عترت 50 مقاله ارسال شد که از این تعداد 18 مقاله انتخاب و از میان 450 اثر در رشته‌های تجسمی، خط و خوشنویسی، 9 اثر انتخاب شد.
وی افزود: اختتامیه این فراخوان روز پنجشنبه دهم اسفندماه در سالن سلمان هراتی ساری برگزار خواهد شد.
عشریه درباره برپایی نمایشگاه در هفته قرآن عترت ، اظهار کرد: این نمایشگاه از پنجم تا یازدهم و از ساعت 9 صبح تا 9 شب در 24 غرفه برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha