حضور 156 نفر در مرحله نهایی ششمین مسابقات قرآن کارکنان دانشگاه آزاد
کد خبر: 3692982
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

حضور 156 نفر در مرحله نهایی ششمین مسابقات قرآن کارکنان دانشگاه آزاد

گروه مسابقات ــ مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات شفاهی قرآن کریم کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 156 نفر از کارکنان واحدهای مختلف این دانشگاه برگزار می‌شود.

حضور 156 نفر در مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان دانشگاه آزاد

علی عزتی، رئیس اداره کانون های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با ایکنا، اظهار کرد: مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات شفاهی قرآن کریم کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی طی اسفندماه سال جاری و به میزبانی واحد بندر عباس برگزار خواهد شد.
رئیس اداره کانون های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان در هشت رشته قرائت و حفظ قرآن کریم به میزبانی استان هرمزگان و واحد بندرعباس برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تعداد 156 نفر از حافظان و قاریان کارمند بعد از حضور در مرحله مقدماتی و استانی به مرحله نهایی راه پیدا کرده‌اند که در روزهای هفتم و هشتم اسفندماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت نیز با برگزاری مراسم اختتامیه، ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان با اهداء جوایز و لوح تقدیر و تندیس به کار خود پایان خواهد داد.
عزتی افزود: علاوه بر مسابقات کارکنان، کارگاه‌های آموزشی نیز طی روزهای 7 و 8 اسفندماه برای کارشناسان و مسئولان کانون‌های قرآن و عترت استان‌های(فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان و کرمان) برگزار خواهد شد که طی این دوره تعداد 60 نفر از همکاران با آئین‌نامه و سیاست‌های جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی و نیز عوامل مؤثر در فعالیت‌های قرآنی آشنا خواهند شد، علاوه بر آن علل و عوامل مؤثر و همچنین عوامل و موانع کاری بررسی و آسیب‌شناسی خواهد شد.
وی در ادامه از آقایان علی‌اکبر ملک‌شاهی، معتز آقایی، سعید رحمانی و کریمی به عنوان داوران این دوره در بخش آقایان و نیز خانم‌ها مژگان خان‌بابا، اکرم غلامی، میر وکیلی، قدسی اعظم و شیرازی به عنوان داوران بخش بانوان نام برد.
عزتی در پایان گفت: علاوه بر مسابقات کارکنان، اختتامیه جشنواره هنر و ادبیات دینی و فرهنگی استان و دانشجویان و کارکنان نیز روز 15 اسفندماه سال جاری به میزبانی استان مرکزی واحد اراک برگزار خواهد شد که با برگزاری این اختتامیه، امسال آخرین برنامه حوزه اداره‌کل فعالیت‌های قرآن و عترت به پایان خواهد رسید که در سال آینده بعد از شروع به کار حوزه‌های مختلف قرآن و عترت نیز با جمع‌آوری آثار جدید خود را کلید خواهند زد.

انتهای پیام

captcha