موفقیت دولت در همه بخش‌ها تحت تأثیر سرمایه اجتماعی است
کد خبر: 3693094
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

موفقیت دولت در همه بخش‌ها تحت تأثیر سرمایه اجتماعی است

گروه اجتماعی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: موفقیت دولت در همه بخش‌ها تحت تأثیر سرمایه اجتماعی است و از این رو همه موظف به همکاری با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی هستیم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی‌فر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، امروز در نشست تکریم و معارفه مدیران‌کل جدید و پیشین دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، گفت: موفقیت دولت در همه بخش‌ها تحت تأثیر سرمایه اجتماعی است و از این رو همه موظف به همکاری با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی هستیم. 

وی، با اشاره به حجم گسترده و متنوع فعالیت‌های این دفتر، افزود: تقویت سرمایه اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی جزو اولویت‌های دولت تدبیر و امید است و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری وظیفه خطیری در این زمینه بر عهده دارد.

شهرتی‌فر، با قدردانی از خدمات چندین ساله سردار استوار آذر در رأس مدیریت این دفتر، گفت: ایشان جزو مدیران نام‌آشنا و یادگاران دفاع مقدس و از جمله نیروهای متعهد و انقلابی هستند که دوره مدیریت ایشان در استانداری، توأم با تلاش و موفقیت‌های متعدد بود.

وی، افزود: بسیار علاقه داشتیم که همچنان از حضور سردار استوار آذر در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی بهره‌مند شویم، اما به دلیل خاتمه مدت مأموریت ایشان و رویه جاری وزارت کشور، فرد دیگری به این سمت منصوب شد؛ البته امیدواریم ایشان ارتباط خود را با استانداری حفظ کنند و ما بتوانیم از تجارب ایشان استفاده کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین ضمن معرفی بهروز مهدوی به عنوان مدیرکل جدید امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، گفت: ایشان نیز از نیروهای باسابقه وزارت کشور هستند که قبلاً نیز در دفتر امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی حضور داشتند و امیدواریم حضور مجدد ایشان در این دفتر منشأ اثر باشد.

حسن استوار آذر، مدیرکل پیشین دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی هم در این نشست گفت: تلاش کردم با ایجاد فضای صفا و صمیمیت بین همکاران، وظایف محوله به این دفتر به شکل بهینه انجام شود و در این راستا از همکاری همه عزیزان و حسن اعتماد مدیران استانداری تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

 

captcha