برپایی 14 ایستگاه صلواتی از محل موقوفات در سوگواره یاس نبوی شیراز
کد خبر: 3693223
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

برپایی 14 ایستگاه صلواتی از محل موقوفات در سوگواره یاس نبوی شیراز

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شیراز از برپایی 14 ایستگاه صلواتی در ایام فاطمیه از محل سه موقوفه ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی در این كلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدنورالدین صمدانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یك شیراز امروز، 30 بهمن‌ماه گفت:‌ همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی در قالب برپایی ایستگاه صلواتی در 14 نقطه شهر شیراز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این ایستگاه‌ها از محل موقوفات منطبق بر اجرای نیات برپا می‌شوند، گفت: موقوفه‌های حاج عبدالرسول، حاج رمضان و صدر رضوی برگزار کننده این ویژه برنامه ها هستند.
صمدانی بیان كرد: اجرای ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی از روز 28 بهمن آغاز شده و در روزهای 29 و 30 بهمن در قالب برپایی خیمه عزای فاطمی در 14 نقطه شهر شیراز با اجرای سخنرانی، سوگواری و برپایی ایستگاه صلواتی ادامه می‌یابد.
وی با بیان اینکه در مجموع این 14 نقطه در این سه روز میزبان بیش از 120 هزار نفر از سوگواران فاطمی هستند، گفت: سوگواره یاس نبوی از ساعت 15 تا 19 امروز برپا شده در و سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) نیز از ساعت 10 لغایت 19 برپا خواهند شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شیراز در خصوص 14 مکان برگزاری ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی در شیراز گفت: سوگواره یاس نبوی در میدان امام حسین(ع)، حسینیه امام حسن مجتبی(ع) واقع در ریاستی اول، مجموعه فرهنگی مذهبی ریحانةالنبی(س) واقع در چهارراه هوابرد، هیئت عاشقان ابوالفضل العباس(ع) واقع در بلوار سرداران، مسجد رمضان خان واقع در دروازه سعدی و دانشکده علوم قرآنی واقع در خیابان زرگری برگزار می‌شود.
صمدانی افزود: همچنین این ویژه برنامه‌ها در هیئت ریحانةالنبی(س) بلوار گلستان، ورودی حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) ، حرم مطهرحضرت علی‌بن حمزه(ع) در چهارراه عبیرآمیز، حرم مطهر سیدتاج‌الدین غریب(ع) واقع در دروازه کازرون، امام زاده سیدمحمد(ع) قصرالدشت واقع در میدان اصلی قصردشت، امام زاده سیدصادق(ع) مهدی آباد واقع در کمربندی شیراز، حوزه قدس واقع در خیابان 9 دی و هیئت آل یاسین شیراز واقع در بلوار چمران برگزار می‌شود.

انتهای پيام

captcha