تزریق نیروهای قرآنی کارآمد به جامعه هدف اصلی جهاددانشگاهی کردستان است/حفظ 3 جزء قرآن در طرح دانشجو معلم قرآن
کد خبر: 3693259
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴

تزریق نیروهای قرآنی کارآمد به جامعه هدف اصلی جهاددانشگاهی کردستان است/حفظ 3 جزء قرآن در طرح دانشجو معلم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اهمیت ورود جهاددانشگاهی به فعالیت‌های قرآنی گفت: تزریق نیروهای قرآنی کارآمد به جامعه هدف نهایی جهاددانشگاهی از اجرای طرح دانشجو معلم قرآن است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان امروز، 30 بهمن ماه در مراسم افتتاح اجرای طرح دانشجو معلم قرآن در استان با اشاره به اهمیت ورود جهاددانشگاهی به فعالیت‌های قرآنی اظهار کرد: تزریق نیروهای قرآنی کارآمد به جامعه هدف نهایی طرح دانشجو معلم قرآن است.
وی با اشاره اعطای گواهینامه پایان دوره برای شرکت‌کنندگان افزود: برای کسانی که در این دوره آموزشی و کارورزی آن امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه پایان دوره صادر می‌شود.
حجت‌الاسلام عباسپور عنوان کرد: شایسته است که یک مربی قرآن خود در کلاس‌های آموزشی مربیگری قرآن به صورت تخصصی آموزش دیده باشد تا بتواند باشور و اشتیاق این کلاس‌ها را برای قرآن آموزان برگزار کند.
وی اعلام کرد: یک مربی قرآنی اگر خود مزه آموزش آن رشته قرآنی را نچشیده باشد، هیچگاه نمی توان کلاسی موفق و آموزش های لازم را به قرآن‌آموزان بدهد.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستانبا اشاره به متدین بودن مردم استان کردستان خطاب به شرکت‌کنندگان در این دوره گفت: شما با حضور در این کلاس‌ها اندخته های و آموزه های را کسب می کنید که باید آن‌ها را در کلاس‌های قرآنی خود باز نشر دهید.
وی بیان کرد: استان کردستان با وجود بیش از دو هزار و 200 مسجد جزء استان های برتر کشور از نظر مسجد می‌باشد و از گذشته‌های دور تا کنون بیشترین آمار موقوفات استان مربوط به مساجد بوده است.
حجت‌الاسلام عباسپور از حفظ سه جزء قرآن در حاشیه اجرای این طرح در استان خبر داد و یادآور شد: کسانی که در طول این دوره بتوانند سه جزء قرآن کریم را حفظ کنند در پایان دوره با جوایز نفیسی از سوی اوقاف استان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
انتهای پیام

captcha