برگزاری ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی در فضای مجازی
کد خبر: 3693478
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

برگزاری ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی در فضای مجازی

گروه فناوری اطلاعات ــ ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی در فضای مجازی، از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری شمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی در فضای مجازی

به گزارش ایکنا، ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی در فضای مجازی، از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) شهریور ماه سال آینده، در استان قزوین برگزار می شود.

این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سیره اهل بیت به ویژه امام رضا(ع) در فضای مجازی، تولید محتوا با رویکرد ارزشی، دینی و انقلابی و تجلیل و تقدیر از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان حوزه فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

این جشنواره در قالب بخش‌های فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال، تولید محتوای دیجیتال و ایده‌های دیجیتال رضوی و فعالیت های فرهنگی دیجیتال برگزار می‌شود.

بنابر گزارش ایکنا، علاقه‌مندان تا 20 مرداد‌ماه سال آینده، فرصت دارند تا برای ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره اقدام کنند.

یادآوری می‌شود، برگزاری کارگاه‌ و نشست‌ با موضوع رسانه‌های دیجیتال رضوی از بخش‌های جنبی ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی در فضای مجازی است.

 

 

 

 

captcha