آخرین مهلت ثبت‌نام در سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه بیرجند
کد خبر: 3693728
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
5 اسفندماه امسال؛

آخرین مهلت ثبت‌نام در سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه بیرجند

گروه معارف- معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه بیرجند گفت: پنجم اسفندماه، آخرین مهلت ثبت‌نام در سی و سومین مرحله درون دانشگاهی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه بیرجند است.

ابراهیم محمدی، معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، سی و سومین مرحله درون دانشگاهی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان را برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه این مسابقات در بخش‌های هنری، معارفی، پژوهشی- ادبی، فناوری و آوایی برگزار می‌شود، افزود: آزمون بخش آوایی در هشتم اسفندماه جاری و آزمون بخش معارفی در 15 اسفندماه خواهد بود.
معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه بیرجند با اشاره به راه‌های ثبت‌نام در این مسابقات، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به نشانیfarhangi.birjand.ac.ir و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به نشانی birjand. Nahad.ir در مسابقه ثبت‌نام کنند.
محمدی ادامه داد: همچنین افراد می‌توانند با ارسال مشخصات شخصی و بخش مورد نظر به سامانه پیامکی 10005612502123 در این مسابقه ثبت‌نام کنند.
وی با بیان اینکه افراد برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال @quranfestival33 مراجعه کنند، تصریح کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به دفتر دبیرخانه جشنواره در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند مراجعه کنند.
معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه بیرجند یادآور شد: به نفرات اول تا سوم هر بخش و هچنین نفرات اول تا سوم بخش حفظ کل قرآن کریم بخش آوایی جوایزی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha