نهادینه کردن فرهنگ شهادت؛ هدفی که اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی دنبال می‌کند
کد خبر: 3693972
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

نهادینه کردن فرهنگ شهادت؛ هدفی که اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی دنبال می‌کند

گروه معارف- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در دانش‌آموزان و آشناسازی آنان با ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس از اهداف برپایی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی است.

مهدی بستانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هرساله با تعامل بسیج خراسان‌جنوبی، بسیج شهرستان بیرجند و آموزش و پروش استان، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان با همراهی مربیان و کارشناسان به این مناطق اعزام می‌شوند، افزود: در بهمن‌ماه امسال، ۲۸۵ دانش‌آموز پسر شهرستان بیرجند در قالب هفت دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند ادامه داد: همچنین در اواخر بهمن‌ماه جاری، ۱۸۸ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان بیرجند نیز به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
بستانی بیان کرد: گروهی دیگر از دختران دانش‌آموز بیرجندی نیز تا اواسط اسفندماه امسال با همکاری بسیج و سپاه پاسداران به مناطق راهیان نور اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در دانش‌آموزان و آشناسازی آنان با ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس از اهداف برپایی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند با بیان اینکه طی سال جاری، استقبال زیادی از اردوهای راهیان نور شد، یادآور شد: امسال شهرستان بیرجند بیشترین اعزامی در میان شهرستان‌های استان به مناطق راهیان نور را داشت.
انتهای پیام

captcha