اهدای 110 هزار جلد کتاب کودک به مناطق محروم
کد خبر: 3694156
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

اهدای 110 هزار جلد کتاب کودک به مناطق محروم

گروه ادب ــ رئیس کارگروه هفته کتاب انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان از اهدای 110 هزار جلد کتاب به مناطق محروم و روستایی کم‌برخوردار خبر داد.

اهدای 110 هزار جلد کتاب کودک به مناطق محروم
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، منصور جام‌شیر رئیس کارگروه هفته کتاب انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان گفت: یکی از برنامه‌های مهم انجمن که از سال 1393کلید خورد، طرح اهدای 110 هزار جلد کتاب به نیت نام امیرالمومنین حضرت علی(ع) به مناطق روستایی کم‌برخوردار کشور است.
وی افزود: در قالب این طرح، هر ساله بیش از 110 هزار جلد کتاب از سوی ناشران عضو انجمن و دیگر ناشران علاقه‌مند اهدا شده، به گونه‌ای که ظرف 4 سال اخیر در مجموع بیش از 550 هزار جلد کتاب و به بهای بیش از 18 میلیارد ریال در اختیار نهاد کتابخانه‌ها قرار گرفته است.
جام‌شیر ادامه داد: کتاب‌های اهدایی 27 ناشر عضو انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان و 7 ناشر دیگر و پخش گسترش، امروز 5 اسفندماه 1396در قالب «طرح اهدای 110هزار جلد کتاب» به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تحویل می‌شود.
یادآور می‌شود، انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان ـ که قدیمی‌ترین سازمان مردم نهاد در حوزه کتاب و نشر با 28 سال سابقه فعالیت محسوب می‌شود، همواره اقدامات خیرخواهانه فرهنگی را در صدر فعالیت‌های خود قرار داده است که اعضای آن و دیگر علاقه‌مندان، در حد امکانات خود در آن مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام

captcha