برخی به دنبال ارزش‌زدایی هستند/ انتقاد از جمع‌آوری عكس‌های شهدا در شیراز
کد خبر: 3694211
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
مصطفوی:

برخی به دنبال ارزش‌زدایی هستند/ انتقاد از جمع‌آوری عكس‌های شهدا در شیراز

گروه اجتماعی ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز با ابراز تأسف از حرکت سخیفی که طی چند روز اخیر تصاویر و تمثال شهدا در برخی خیابان‌های شهر شیراز برچیده‌اند، گفت: متأسفانه برخی به‌دنبال ارزش‌زدایی هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 5 اسفندماه با ابراز تأسف از حرکت سخیفی که طی چند روز اخیر تصاویر و تمثال شهدا در برخی خیابان‌های شهر شیراز برچیده‌اند، گفت: مگر شهدا برای آسایش و امنیت ما نرفته‌اند و به شهادت نرسیدند و مگر به‌واسطه همین رشادت‌ها نبوده که برخی‌ها به پست و مقام رسیده‌اند و مگر شهدا چه تهدیدی هستند!
وی افزود: سادگی است که این اقدام را با تعویض و بازسازی تصاویر شهدا توجیه کنیم، چرا در بلوار رحمت و چمران این تصاویر نیست!
مصطفوی با بیان اینكه متأسفانه برخی به‌دنبال ارزش‌زدایی هستند، گفت: باید دعا کنیم که همه ما از مسیر شهدا غافل نشویم چرا که به خاطر شهدا در کمال آرامش هستیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز اظهار كرد: درست در زمان شب قبل از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم این اتفاق در شیراز رخ داد که جای تأمل دارد! در حالی كه مادر شهدا با همین عکس‌های نقش بسته در خیابان به یاد عزیزشان عشق و ذوق می‌کنند.
انتهای پیام

captcha