حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب، مساوی کار در جبهه جهادی است
کد خبر: 3694321
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب، مساوی کار در جبهه جهادی است

گروه معارف- نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اگر هر فردی در هر پست و مقامی کار خود را هدفمند بر اساس آرمان‌های امام و انقلاب انجام دهد؛ در جبهه جهاد خواهد بود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، شب گذشته 5 اسفندماه،  در دیدار با مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت:  خراسان‌جنوبی اگر آب ندارد اما باد و آفتاب دارد و این امر زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری در راستای تولید برق است.

وی با بیان اینکه هرچه امروز داریم از ایثار و گذشتی است که انسان‌های شایسته انجام داده اند، افزود: جنگ انسان در درون با نفس و در بیرون با طبیعت و پیکار جوامع بشری با متجاوزان همواره وجود داشته و به همین دلیل جهاد و ایثار در همه صحنه ها وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: به طور حتم بعد از فرصتی که ایثارگران برای ما ایجاد کردند؛ اگر درست و بر اساس آرمان‌های مقدس انقلاب عمل کنیم از این فرصت به درستی استفاده خواهیم کرد.

عبادی از خراسان جنوبی به عنوان استانی کویری یاد کرد و گفت: در کنار این شرایط، خشکسالی‌های ممتد اخیر معضل جدیدی ایجاد کرده به گونه‌ای که در حال حاضر بیش از ۴۰۰ روستا حتی آب خوردن ندارند.

وی ادامه داد: در کنار نبود آب، کشاورزی و نبود اشتغال روستایی ظرفیت‌های معدنی استان نیز به صورت خام صادر شده و چیزی نصیب مردم نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه تخلیه روستاهای مرز نشین به ضرر مردم، دولت و کشور است، تصریح کرد: در حال حاضر در برخی از مناطق به دلیل برداشت های بی رویه مشکلات اصولی ایجاد شده است.

عبادی با بیان اینکه خالی شدن سفره های زیر زمینی در سطح زمین اثرات نامطلوبی ایجاد کرده است، یادآور شد: با وجود این شرایط، در برخی از مناطق شاهد هستیم که آب از زیرزمین و نیز از روی زمین به سمت افغانستان می‌رود.

انتهای پیام

captcha