قدرت امروز ما مرهون فداکاری شهدا است
کد خبر: 3694517
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
نوذری:

قدرت امروز ما مرهون فداکاری شهدا است

گروه اجتماعی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: قدرت امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون فداکاری و جانفشانی‌های شهدا است .

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمد نوذری، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز در نشست شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، موقعیت مکانی کشور ایران را از نظر استراتژیکی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: حل و فصل مسائل منطقه بدون حضور ایران امکان پذیر نیست .
نوذری افزود: امنیت، آسایش و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا است .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، یکی از مهمترین ظرفیت‌های استان را گردشگری دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از پتانسیل اردوهای راهیان نور باید صورت پذیرد .
نوذری حذف بروکراسی اداری، خدمت بی منت، انجام امورات مردمی، تلاش بی وقفه برای رفع مشکلات مردم و کسب روزی حلال را از مهمترین وصیت‌های شهدا دانست و عنوان کرد: مسئولین دستگاه‌های اجرایی باید دیدار با خانواده‌های شهدا و شنیدن درد دل های آنان را در راس برنامه‌های خود قرار دهند .
وی خواستار معرفی هرچه بیشتر شهدای زمین فوتبال چوار شد و ادامه داد: جا دارد نهاد های مرتبط با این موضوع تلاششان را برای ترویج و فرهنگ‌سازی لازم به کار گیرند .
معاون استاندار ایلام با اعلام اینکه سال آتی کنگره بزرگ شهدای استان ایلام برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای برگزاری با شکوه این کنگره در حال اجراست.
captcha