وجود 9 مسجد بین‌راهی در البرز
کد خبر: 3695591
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

وجود 9 مسجد بین‌راهی در البرز

گروه معارف- رییس ستاد اقامه نماز البرز گفت: در حال حاضر 9 مسجد بین‌راهی زیر نظر ستاد اقامه نماز البرز در این استان فعالیت دارند.

حجت الاسلام سیداکبر موسوی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: البته تعدادی مساجد بین‌راهی نیز در استان وجود دارد که نظارت بر کمیت و کیفیت فعالیت آن‌ها به عهده ستاد اقامه نماز نیست به همین دلیل در آمار این مجموعه آورده نمی‌شود.
وی افزود: در حال حاضر نظارت بر هشت مسجد بین راهی در محور کرج چالوس و یک مسجد نیز در محور کرج - قزوین به عهده ستاد اقامه نماز استان است.
این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال و ایام نوروز نزدیک می‌شویم، برنامه ویژه‌ای برای نظارت بر عملکرد این مساجد اجرا می‌شود.
موسوی گفت: در روزهای پایانی سال مساجد بین‌راهی استان خانه تکانی می‌شود تا مردم در محیطی شاداب و سلامت واجبات خود را به جای آورند.
رییس ستاد اقامه نماز استان در ادامه با اشاره به شعار امسال ستاد ابراز کرد: «نماز بخوانید؛ با آرامش سفر کنید» به عنوان شعار امسال ستاد انتخاب شده چون خواندن نماز اول وقت علاوه بر ثواب معنوی باعث رفع خستگی رانندگان و افزایش آرامش روحی آن‌ها و در نهایت وقوع حوادث کمتر رانندگی خواهد شد.
انتهای پیام./

captcha