رونمایی از بازی كامپیوتری «دفاع مقدس» در بیروت
کد خبر: 3695900
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

رونمایی از بازی كامپیوتری «دفاع مقدس» در بیروت

بازی كامپیوتری «دفاع مقدس» كه توسط واحد رسانه‌های الكترونیك حزب‌الله تولید شده است، در بیروت رونمایی شد.

رونمایی از بازی كامپیوتری «دفاع مقدس» در بیروت

به گزارش ایکنا به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در بیروت؛ طی مراسمی كه در هتل الساحه بیروت، با حضور محمد فنیش وزیر جوانان و ورزش لبنان برگزار شد، از بازی كامپیوتری «دفاع مقدس» كه توسط واحد رسانه‌های الكترونیك حزب‌الله تولید شده است، رونمایی شد.

این بازی كامپیوتری كه با شعار «حمایت از میهن و مقدسات» تولید شده است،‌ یك بازی سه بعدی درباره رویارویی مقاومت با جریانات تكفیری و تروریستی و پروژه آمریكایی صهیونیستی در منطقه و در عین حال، اقدامی در مقابله با بازی‌های كامپیوتری ساخته مراكز استكباری است كه با هدف اثرگذاری بر كودكان و جوانان ملت‌های مسلمان منطقه صورت می‌گیرد و نبرد رزمندگان مقاومت در دفاع از حرم حضرت زینب(س)، دو منطقه حجیره و القصیر در سوریه و منطقه راس بعلبك در لبنان را به تصویر می‌كشد.

در مراسم رونمایی این بازی، دكتر حسین رحال رئیس واحد رسانه‌های الكترونیك، ضمن تشكر از وزیر جوانان و ورزش لبنان و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان برای حضورشان در این مراسم، اعلام كرد كه در تولید این بازی، تجربه 18 ساله واحد رسانه‌های الكترونیك و بازی‌های تولید شده قبلی با موضوع مبارزه با رژیم صهیونیستی اثر فراوانی داشته و جوانب انسانی، حتی در مورد دشمن رعایت شده است.

این اثر كه به روح مطهر شهیدان و به محضر جانبازان مقاومت و خانواده‌های آنان اهدا شده، در حال ترجمه به دو زبان انگلیسی و فارسی برای انتشار وسیع‌تر است.

شایان ذكر است كه رزمندگان مقاومت اسلامی، عملیات نبرد دفاع از حرم و مقدسات را در سوریه به‌عنوان «دفاع مقدس» نام‌گذاری كرده‌اند.

علاوه بر پایگاه خبری «العهد» كه پایگاه رسمی حزب‌الله و از پروژه‌های مهم واحد رسانه‌های الكترونیك این حزب است،‌ مراسم رونمایی این اثر را شبكه‌های تلویزیونی و منابع خبری زیادی پوشش دادند.

خبرگزاری فرانسه، شبكه‌های ایرانی العالم، پرس تی‌وی، الكوثر، هیسپان تی‌وی و دفتر نمایندگی صدا و سیما در بیروت، شبكه‌های تلویزیونی لبنان، LBC، المنار، الصراط و رادیو النور از لبنان و بعضی شبكه‌های اسلامی منطقه مانند المیادین، فلسطین الیوم و . . . از  این مراسم خبر و گزارش تهیه كردند.

انتهای پیام

captcha