افتتاح بازارچه خیریه آدینه در مصلی امام خمینی ارومیه
کد خبر: 3695960
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

افتتاح بازارچه خیریه آدینه در مصلی امام خمینی ارومیه

گروه اجتماعی - بازارچه خیریه آدینه با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار، با شعار "یک خرید، یک امید" در محل مصلی امام خمینی ارومیه افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام اکبر نوروزنژاد، مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه در مراسم افتتاح بازارچه خیریه آدینه که صبح امروز در محل مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، گفت : این بازارچه به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، ستاد برگزاری نماز جمعه، تلاش بانوان خیر مصلی ارومیه و حمایت های مالی شهرداری ارومیه برپا شده و امید است شاهد تداوم برگزاری چنین نمایشگاه هایی در خصوص حمایت از زنان سرپرست خانواده باشیم.
وی بیان کرد : اسلام دین رحمت، مهربانی و عطوفت است و ما مسلمانان باید از پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت ایشان در خصوص کمک به محرومین جامعه الگو بگیریم.
وی اظهار کرد : کمیته بانوان خیر مصلی متشکل از 150 عضو و 10 بانوی فعال در هسته مرکزی آن در قالب کارگروه های مختلف در زمینه های تهیه جهیزیه، مسکن، اشتغال، درمانی و ... فعالیت دارند.
حجت الاسلام نوروزنژاد گفت : امید است بتوانیم با ساماندهی و حمایت هرچه بیشتر از زنان سرپرست خانواده، در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی قدم های موفقی برداریم.
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه بیان کرد : دغدغه مهمی که اکنون در جامعه اسلامی مطرح شده این است که بتوانیم با حمایت از بانوان سرپرست خانوار از به انحراف کشیده شدن آنان به دلیل مشکلات مالی جلوگیری کنیم.
لازم به ذکر است، این بازارچه به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار از تاریخ ۱۰ تا ۲۹ اسفندماه، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر برای بازدید عموم دایر است.
انتهای پیام

captcha