تخصیص دومیلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در ابرکوه
کد خبر: 3695985
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
عارفی خبر داد:

تخصیص دومیلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در ابرکوه

گروه اقتصادی-مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد از تخصیص دومیلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان ابرکوه خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، دانافر و عارفی مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در سفری یکروزه به شهرستان ابرکوه از پروژه های در حال احداث اداره کل نوسازی مدارس بازدید و در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه شرکت کردند.

محمدرضا عارفی، مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد در دیدار با خانواده شهیدان آدمی، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، دیدار با این خانواده‌های معزز را توفیقی برای مسئولان دانست و گفت: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران انقلاب هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک این عزیزان است.
عارفی خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وظیفه مهم مسئولان خواند و گفت: خدمت به خانواده‌های ایثارگران و شهدا فرصت ارزشمندی است که باید مدیران و مسئولان آن را قدر بدانند و از آن غفلت نکنند و در راستای خدمت به این قشر گام‌های استوار بردارند.

در ادامه این سفر، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس از پروژه های نیمه تمامی که در سال های گذشته به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده بود و در سالجاری با جذب اعتبار مورد نیاز اتمام آن ها و گرفتن موافقتنامه ها در دستور کار قرار گرفته و اکنون در حال ساخت و پیشرفت است، بازدید کردند.

مدارس خشنود، ملاصدرا و اردوگاه ولایت شهرستان ابرکوه و خانه فرهنگیان ابرکوه با 95 درصد پیشرفت از جمله این پروژه ها است.

مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان همچنین در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه شرکت کردند که مدیرکل نوسازی مدارس استان در این جلسه از تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در سال جاری حدود 6250 متر مربع ایزوگام و 6200 متر مربع آسفالت مدارس فرسوده ابرکوه، بهسازی و مرمت شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان ادامه داد: تا کنون 3223پره رادیاتور فرسوده مدارس شهرستان ابرکوه تعویض شده و سه مدرسه هم برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس یزد

captcha