ارائه خدمات هوشمند و اينترنتی از مهم‌ترین ضروريات جامعه است
کد خبر: 3695987
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱

ارائه خدمات هوشمند و اينترنتی از مهم‌ترین ضروريات جامعه است

گروه جامعه- فرماندار یزد گفت: در حال حاضر ارائه خدمات بصورت هوشمند و اينترنتی يكی از مهم‌ترین ضروريات جامعه است.

به گزارش ایکنا از یزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد 10 اسفندماه در جلسه بررسي ضوابط موقت نحوه فعاليت تاكسي اینترنتی‌های در سطح شهرستان يزد با بيان اينكه ارائه خدمات به‌ صورت هوشمند و اينترنتي یكي از مهم‌ترین ضروريات جامعه است اظهار کرد: امروزه بسياري از امور مردم با استفاده از خدمات اينترنتي حل‌وفصل می‌شود كه از این‌رو اين انتظار وجود دارد كه اتحاديه و اصناف مختلف با عبور از روش‌های سنتي به دنبال ارائه كالا و خدمات با استفاده از روش‌های نوين باشند.
فرماندار يزد با اشاره به اينكه مجوز فعاليت تاکسی‌های اينترنتي به‌صورت كشوري است افزود: تاکسی‌های اینترنتی به همراه ساير تاکسی‌های موجود در سطح شهر می‌تواند زمينه را براي استفاده بيشتر شهروندان از وسايل نقليه عمومي فراهم نمايند.
وي بر فعاليت تاکسی‌های اينترنتي در سطح شهرستان مطابق با ضوابط و مقررات ساير تاکسی‌ها فعال زير نظر اتحاديه صنف اتومبيل كرايه و شهرداري تأكيد و گفت: بهره‌مندی از این نوع تاکسیرانی مدرن توصیه می‌شود و ما نیز مشوق فعالیت این شرکت‌ها البته در قالب ضوابط و مقررات تعریف‌شده هستيم.
عالی‌ترین مقام اجرايي شهرستان اضافه كرد: در اين جلسه با دعوت از مسئولين ادارات و نهادهاي مرتبط و همچنين نمايندگان تاكسي ها ضوابط پيشنهادي براي فعاليت تدوين شد تا با اجراي آن فعاليت اين تاکسی‌ها در سطح شهر نيز ساماندهي شود.
سالاري با اعلام اينكه جذب راننده توسط برخي از شرکت‌های تاكسي هوشمند در معابر عمومي غيرقانوني است تصريح كرد: با هماهنگی صورت گرفته با دادستان محترم، نیروی انتظامی، راهور و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، با حضور عوامل منتسب به این شرکت‌ها در معابر عمومی شهر برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام

captcha