برگزاری همایش نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی
کد خبر: 3696118
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

برگزاری همایش نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی

گروه فرهنگی ـ همایش نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی با هدف تجلیل از زحمات، خدمات و مبارزات انقلابی این عالم بزرگوار ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۹۷ در دهدشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام صفدر پناهی، دبیر همایش نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی روز گذشته، 11 اسفندماه با بیان اینکه این همایش قرار بود ۲۸ اسفندماه امسال برگزار شود، افزود: به خاطر بروز سانحه دلخراش هواپیمای تهران به یاسوج این همایش لغو و به ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۷ موکول شد.
وی بیان کرد: این همایش با حضور طلاب، روحانیان برجسته، شاگردان، دانش آموختگان مدرسه علمیه حضرت، ولی عصر(عج) دهدشت و قشر‌های مختلف مردم برگزار خواهد شد.
همچنین، یوسف افشارنیا، مدیرکل صدا و سیمای استان نیز علما و روحانیان را از پیش قراولان عرصه فرهنگی و دینی، فرهیختگان واقعی جامعه اسلامی برشمرد و عنوان کرد: حضرت حجه‌الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی از مصادیق واقعی معامله با خدای خویش است که قبل از انقلاب با به خطر انداختن جان خود به مکتب اسلام، تشیع و شجره طیبه انقلاب اسلامی خدمت کرد.
وی اضافه کرد: علما و روحانیان از جمله حضرت حجه الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی از روی تعهد، دلسوزی و به دور از هرگونه سیاسی کاری در ساحت اسلام و دین با گوشی شنوا و فریادی رسا، زبان گویای مشکلات مردم و جامعه هستند.
مدیرکل صدا و سیمای استان تکریم و پاسداشت زحمات و خدمات چندین ساله این عالم ربانی را ضروری دانست و ابراز کرد: صدا و سیمای استان این آمادگی را دارد با مشارکت دیگر دستگاه‌های متولی، در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش تلاش کند و برنامه‌های مربوط به این رویداد را قبل، حین و بعد از آن در قالب برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی به خوبی پوشش و انعکاس دهد.
انتهای پیام

captcha