نحوه همکاری با مجله تخصصی «میقات حج» اعلام شد
کد خبر: 3696212
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

نحوه همکاری با مجله تخصصی «میقات حج» اعلام شد

گروه جامعه ــ روش دسترسی علاقه‌مندان حوزه حج و زیارت به مجله علمی - ترویجی «میقات حج» و نحوه همکاری اهل قلم با هیئت تحریریه این مجله تخصصی، اعلام شد.

نحوه همکاری با مجله تخصصی «میقات حج» اعلام شد

به گزارش خبرگزاری ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری؛ علاقه‌مندان به مسائل حج و زیارت می‌توانند جهت دريافت چاپ الكترونيكي مجله «ميقات حج» و يا ارسال مقالات خود برای چاپ در اين مجله، به نشانی http://miqat.hajj.ir مراجعه کنند.

بنابر این گزارش، مجله علمی ـ ترويجی «ميقات حج» كه به صاحب امتيازی نمايندگی ولی فقيه در امور حج و زيارت، از سال 1371 فعاليت خود را آغاز كرده است به صورت فصلنامه، با هدف اشاعه و ترويج فرهنگ حج منتشر می‌شود.

مدير مسئول اين مجله، حجت‌الاسلام والمسلمين قاضی عسكر، نماينده ولی فقيه در امور حج و زيارت و سردبير آن نيز حجت‌الاسلام سيدمهدی عليزاده موسوی، مدير پژوهشكده حج و زيارت است، همچنین حجج اسلام رسول جعفريان، احمد عابدی، جواد محدثی، رضا مختاری، محمدمهدی معراجی، سيدجواد ورعی و محمدرضا هدايت‌پناه به عنوان اعضای هيئت تحريريه با اين مجله همكاری می‌كنند.

روش دريافت مجله ميقات حج

تاكنون تعداد 100 شماره از اين فصلنامه به چاپ رسيده است كه شمارگان قبلی آن، برای روحانيون كاروان‌های حج تمتع ارسال شده است و شمارگان بعدی آن نيز، تنها در اختيار كتابخانه‌ها و مراكز علمي قرار خواهد گرفت اما برای دريافت اين مجله توسط علاقه‌مندان، تمهيداتي انديشيده شده است كه بر اساس آن، متقاضيان می‌توانند جهت دريافت نسخ الكترونيكي آن، به نشانی -http://miqat.hajj.ir- و برای اشتراك مجله و دريافت نسخه چاپی آن به سايت -http://eshterak.hajj.ir- مراجعه کنند.

نحوه همكاری با مجله ميقات حج

همچنین پژوهشگران و اهل قلم به ويژه روحانيون، معين‌ها و معينه‌های كاروان‌های حج، جهت همکاری می‌توانند نتيجه مطالعات و پژوهش‌هاى خود در موضوعات: «اسرار و معارف حج»، «فقه حج»، «تاريخ و رجال»، «اماكن و آثار»، «حج در آينه ادب فارسي»، «نقد و معرفي كتاب‌های پيرامون حج»، «سفرنامه‌های تراثی» و... از طريق سامانه -http://miqat.hajj.ir- ارسال کنند تا پس از ارزيابی و تأييد از سوی هيئت تحريريه، در فصلنامه ياد شده انتشار يابد.

انتهای پیام/

captcha