یاد شهدا معنویت را در جامعه زنده می‌کند
کد خبر: 3696349
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

یاد شهدا معنویت را در جامعه زنده می‌کند

گروه معارف- فرماندار شهرستان نظرآباد با تاکید بر حضور همیشگی شهدا در دل‌های مردم، گفت: یاد شهدا معنویت را در جامعه زنده می‌کند.

محمدرضا فلاح‌نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایکنا از البرز، اظهارکرد: امروز جایگاه شهدا بر کسی پوشیده نیست و همه می‌دانند که عزت و سربلندی کشور در حوزه‌های داخلی و خارجی به برکت وجود شهدا است.
وی افزود: شهدا با تأسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسين(ع) درس فداكاری، ازخود گذشتگی، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نيز آنرا به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کردند و حماسه‌ای جاويد آفريدند.
این مسئول بیان کرد: شهدا برای رسیدن به ارزش‌های انقلاب و دفاع از میهن اسلامی با خداوند معامله کردند و با مجاهدت آموختند که غیرت دینی باید در اوج تمامی برنامه‌ها قرار گیرد تا به اهداف خود دست یابند.
فلاح‌نژاد در ادامه با اشاره به حضور پررنگ اقشار مختلف در مراسم تشییع پیکر شهدا در تنکمان، گفت: خوشبختانه مردم ولایتمدار ما در این مراسم بسیار خوش درخشیده و با حضور پررنگ خود به شهدای گران‌قدر ادای احترام کردند.
فرماندار نظرآباد ابرازکرد: اگرچه اطلاع‌رسانی‌های این مراسم باکمی تأخیر همراه بود اما حضور بسیار چشمگیر مردم مهر تائید دوباره‌ای بر عزت و ارزش این شهدای والامقام شد.
انتهای پیام./

captcha