فینالیست‌های دومین مسابقه دفاع سه‌دقیقه‌ای مشخص شدند
کد خبر: 3697625
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳

فینالیست‌های دومین مسابقه دفاع سه‌دقیقه‌ای مشخص شدند

گروه دانشگاه ــ مرحله نیمه‌نهایی دومین دوره مسابقات مناظره با معرفی ۴ برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ بخش دوم مرحله نیمه نهایی دومین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی عصر امروز با ارائه ۱۲ پایان‌نامه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد. هیئت داوران مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات؛ فاطمه پرسته، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، حمیدرضا بابایی، معاون پژوهشی پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی، رضا عسگر مقدم، عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی و عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بودند که در این بخش عبدالحمید احمدی در گروه هیئت داوران جای خود را به رحیم یعقوب‌زاده داد.
بر اساس این گزارش در این بخش تعداد ۱۲ پایان‌نامه و هر کدام در زمان ۳ دقیقه دفاع شدند. فاطمه سادات ناظریان، با عنوان پایان‌نامه «طراحی و ساخت سامانه پایش مداوم و همزمان فشار، دما و سایر ویژگی‌های فیزیکی خمیر نان طی تخمیر» ۴ کارت زرد از هیئت داوران دریافت کرد.
دیگر شرکت کنندن این بخش؛ فریبا شادان بود که به ارائه پایان‌نامه با عنوان «بهنگام سازی مدل‌های سازه‌ای با استفاده از روابط حساسیت داده‌های دینامیکی» پرداخت و داوران به ارائه او ۲ کارت سبز و ۲ کارت زرد نشان دادند.
وجیهه مظفری با پایان‌نامه «ارائه مدل عددی برای شبیه‌سازی رفتار آویزش پارچه حلقوی پودی با در نظر گرفتن پارامترهای ساختاری» در سه دقیقه به دفاع از آن پرداخت و توانست ۴ کارت زرد از هیئت داوران دریافت کند.
شیما تاج‌احمدی دیگر شرکت‌کننده بخش دوم بود، وی با ارائه پایان‌نامه خود با عنوان «مطالعه پارامترهای رئولوژی موثر در تهیه خمیر سلول‌های ‌hepg2 آلژینات به عنوان جوهر چاپگرهای زیستی» موفق به کسب ۳ کارت سبز و یک کارت زرد از سوی هیئت داوران شد.
دیگر شرکت‌کننده این بخش صلاح‌الدین ناصرآبادی بود که وی پایان‌نامه خود با عنوان «بیماری تب دره ریخت در گاوان، گوسفندان و بزهای استان کردستان» را ارائه و ۴ کارت زرد از داوران دریافت کرد.
شیلان آویهنگی دیگر شرکت کننده در این بخش بود که با ارائه پایان‌نامه خود با عنوان «بررسی تک‌گویی در هفت رمان دفاع مقدس» ۲ کارت سبز و ۲ کارت زرد از داوران دریافت کرد.
محمدتقی حیدری نیز در این بخش با ارائه اثر خود با عنوان «تحلیل آسیب‌پذیری بافت‌های فرسوده شهری» ۴ کارت زرد از هیئت داوران دریافت کرد.
سمانه بلباسی، دیگر شرکت کننده این بخش با ارائه پایان‌نامه خود با عنوان «مطالعه رنگ کردن الیاف پشم فرش دستباف با مواد رنگ روی نورتاب» موفق به کسب ۴ کارت سبز از سوی هیئت داوران شد.
سهند سراجیان با ارائه پایان‌نامه خود با عنوان «سنتز پوشش‌های پلی یورتانی و بررسی اثر نانوذرات GO بر خواص آنها نیز توانست ۴ کارت سبز هیئت داوران را کسب کند.
دیگر شرکت‌کننده این بخش نیز الهه رستمی با عنوان پایان‌نامه جدول زندگی و ارزیابی خسارت شب‌پره منیوز گوجه فرنگی» بود که با ارائه خود ۲ کارت سبز و ۲ کارت زرد از داوران دریافت کرد.
مهران زارعی با پایان‌نامه «سنجش و بررسی مصرف آب در بخش‌های اقتصادی ایران و استان یزد» به دفاع از آن در ۳ دقیقه پرداخت و ۲ کارت سبز و ۲ کارت زرد از هیئت داوران دریافت کرد.
فاطمه موسوی دیگر شرکت‌کننده این بخش بود که با ارائه پایان‌نامه خود با عنوان «یسن سی‌ویکم؛ بررسی تحلیلی متن‌های اوستایی، زند و سنسکریت» موفق به کسب ۴ کارت سبز از سوی هیئت داوران شد.
۲ شرکت‌کننده نیز به شرکت در مرحله نیمه نهایی دومین دوره مسابقات دفاع ۳ دقیقه‌ای پایان‌نامه نرسیدند و این مرحله با حضور ۲۲ شرکت‌کننده در محل دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
در پایان این مسابقه، با تصمیم هیئت داوران یک نفر به تعداد فینالیست‌ها افزوده شد و در مجموع ۴ برگزیده معرفی شدند. بر اساس اعلام رای هیئت داوران، سهند سراجیان، زهره بخشی‌نظر، مریم عابدی و فاطمه موسوی برگزیدگان مرحله نیمه نهایی مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای انتخاب شدند.
یادآور می‌شود، مرحله فینال دومین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان نامه‌های دانشجویی با حضور ۴ برگزیده اواخر فروردین‌ماه سال آینده در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha