استقبال مردم شاهین‌شهر از طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم
کد خبر: 3697631
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

استقبال مردم شاهین‌شهر از طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی - سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: هزار و 90 نفر از جوانان امسال در60 پایگاه آموزشی قران‌آموزی در مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و امامزادهگان جلیل القدر شهرستان شاهین‌شهر و میمه شرکت کردند.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی قربانی اظهار کرد: هزار و 90 نفر از جوانان امسال در قالب طرح تربیت حافظان قرآن کریم در 60 پایگاه آموزشی قرآن‌آموزی در مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان شهرستان شاهین‌شهر و میمه شرکت کردند.
وی افزود: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و به‌ منظور حفظ یک جزء تا حفظ کل قرآن کریم در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: این کلاس‌ها در سال آینده نیز با حضور بیشتر جوانان برگزار خواهد شد و کسانی که موفق شوند حدنصاب نمره لازم را در آزمون نهایی این طرح کسب نمایند برای آنان گواهی‌نامه معتبر از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه صادر می‌شود.
وی به برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور بیش از 700 نفر در این شهرستان اشاره کرد که برگزاری چنین آزمون‌هایی به گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و خانواده‌های شاهین‌شهر و میمه کمک به سزایی کرده است.
حجت‌الاسلام مهدی قربانی ادامه داد: چنان‌چه هیئت امنای هر یک از مساجد خواهان برپای کلاس آموزش قرائت و حفظ قرآن کریم باشند، اداره اوقاف و امور خیریه مدرس قرآنی در اختیار این مسجد قرار خواهد داد.

انتهای پیام

captcha