دشمن به فکر تضعیف بنیان خانواده و حمله به اخلاق و عفت در جامعه ماست
کد خبر: 3697821
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

دشمن به فکر تضعیف بنیان خانواده و حمله به اخلاق و عفت در جامعه ماست

گروه معارف- رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل با بیان اینکه تلاش دشمنان اسلام برای سلب حجاب و عفاف از جامعه اسلامی تمرکز شده است، گفت: دشمن در مقطع کنونی تنها به فکر تضعیف بنیان خانواده و حمله به اخلاق و عفت در جامعه ما است.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل، دیروز 15اسفند در مراسم افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب و در آستانه ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) در ساختمان خانه فرهنگ دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: چهارشنبه‌های سفید نمونه‌ای از تهاجمات فرهنگی دشمنان علیه حجاب و عفاف است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری این نمایشگاه، حجاب و عفاف را یکی از ضروریات دین دانست و افزود: پوشش مناسب برای انسان نعمتی از سوی خداوند متعال است.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل با بیان اینکه تلاش دشمنان اسلام برای سلب حجاب و عفاف از جامعه اسلامی تمرکز شده است، تشریح کرد: دشمن در مقطع کنونی تنها به فکر تضعیف بنیان خانواده و حمله به اخلاق و عفت در جامعه ما است.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل گفت: چهارشنبه‌های سفید یکی از تهاجمات فرهنگی دشمنان علیه حجاب و عفاف است.
حسنی با اشاره به آیات قرآن کریم، به بیان اهمیت حفظ حجاب در جامعه پرداخت و گفت: حجاب و پوشش اسلامی فقط برای زنان نیست و مردها هم موظف به حفظ حدود الهی هستند.
وی اضافه کرد: حفظ حجاب ویژه صدر اسلام نیست و در تمدن‌های باستانی نیز حجاب بوده است چراکه حفظ حجاب حفظ دین است.
انتهای پیام

captcha