برپایی مسابقات قرآن ویژه تمامی بیمارستان‌های کشور/ مسئولان حمایت کنند
کد خبر: 3698064
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
طی آیین اختتامیه ششمین مسابقات مراکز درمانی استان تهران مطرح شد:

برپایی مسابقات قرآن ویژه تمامی بیمارستان‌های کشور/ مسئولان حمایت کنند

گروه مسابقات ــ مسئول واحد فرهنگی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) گفت: چشم‌انداز آینده برپایی مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران، برگزاری آن بین تمامی مراکز درمانی کشور است.

برپایی مسابقات قرآن ویژه تمامی بیمارستان‌های کشور/ مسئولان حمایت کنند

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ آیین اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه بین بیمارستان ها و مراکز درمانی استان تهران، امروز، 17 اسفند ماه در سالن اجتماعات بیمارستان خاتم الانبیا(ص) برپا شد.

در ابتدای این مراسم حسن انصاری، رتبه برتر رشته قرائت به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه آل عمران پرداخت و سپس محمدرضا پورمعین، خادم القرآن عهده دار اجرای برنامه شد. سپس حجت الاسلام حسینی، مسئول واحد فرهنگی این بیمارستان به ارائه گزارشی از روند برپایی این دوره از مسابقات پرداخت.

وی گفت: نخستین محبوب حضرت زهرا(س) تلاوت قرآن است، لذا باید میزان موانست ما با قرآن زیاد باشد، همچنین در این مسابقات 350 بانو و آقا که برگزیده مرحله بیمارستان‌ها از 50 بیمارستان خصوصی، دولتی و تأمین اجتماعی با قضاوت دو تیم داوری برگزار شد.

حسینی عنوان کرد: همچنین این مسابقات مجوز خود را امسال برای نخستین بار از ستاد عالی مسابقات دریافت کرد. همچنین این مسابقات با همکاری و همراهی خوب دست اندرکاران این دوره به نحو احسن برگزار شد.

وی ادامه داد: مسئولان وزارت بهداشت و درمان همچنین مسئولان قرآنی کشور بدانند چشم‌اندازی که برای این مسابقات ترسیم کرده‌ایم، برپایی مسابقات قرآن و نهج البلاغه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در کل کشور است که این را در آینده نزدیک محقق می‌کنیم.

در بخش دیگر این مراسم، تلاوت امین پویا، قاری بین‌المللی کشورمان بود. سپس حبیب صداقت، قاری ممتاز کشورمان به مناجات‌خوانی پرداخت. سپس امید عاطفی‌نیا و زهی قنادی از حائزین برتر رشته حفظ قرآن به ارائه محفوظات خود پرداختند.

در ادامه ستاری از اعضای هیئت داوران در بخش بانوان به بیان دیدگاه داوران در زمینه توجه به برپایی کلاس‌های قرآن در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها پرداخت. کلیپی از روند برپایی این دوره از مسابقات از دیگر بخش‌های این مراسم بود و حسن ختام این مراسم تجلیل از رتبه های اول تا سوم هر رشته با اهدای هدایا و لوح سپاس بود.

یادآور می‌شود، ششمین دوره مسابقات بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران به مدت دو روز طی 15 و 16 اسفندماه به میزبانی بیمارستان خاتم الانبیا(ص) با رقابت بیش از 300 نفر برگزار شد.

انتهای پیام

captcha