بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از یادمان شلمچه
کد خبر: 3698253
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از یادمان شلمچه

گروه جهاد و حماسه ــ سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز جمعه 18 اسفندماه از یادمان شهدای شلمچه بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد یادمان شلمچه شد
 به گزارش خبرگزاری ایکنا، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز جمعه ۱۸ اسفندماه وارد مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی هیئتی از مسئولان فرهنگی و هنری کشور در اولین حضور خود در مناطق عملیاتی وارد سرزمین شلمچه شد.

همچنین وی عصر پنجشنبه در فرورگاه اهواز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا مسیر سه ساله فرهنگ و هنر خوزستان را طی تفاهم نامه‌ای ترسیم کنیم و این سفر فرصتی است تا با اصحاب فرهنگ و هنر در شهرهای مختلف این استان گفت و گویی درباره رویدادهایی که می تواند برای حوزه فرهنگ و هنر استان رقم بخورد، داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خوزستان برای همه ایرانی‌ها سرشار از خاطره، تاریخ و هویت است، افزود: این استان به اعتبار اینکه سرزمین فرهنگ، هنر و ادب ایران است، منبع سرشاری نیز به منظور تزریق فرهنگ و هنر به همه کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در بحث‌های مرتبط با توسعه فضاهای زیرساختی هنر، فرهنگ و ادب استان، گفت‌وگوهای خوبی صورت گرفته که این مسائل در تفاهم نامه‌ای با استانداری خوزستان تنظیم و امضا شده که بر همین اساس، مسیر سه سال آینده بخش فرهنگ و هنر خوزستان ترسیم خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ حضور در گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه، شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، نشست با اهالی فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه و همچنین سفر به شهرستان های شوشتر، آبادان و خرمشهر از جمله برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر سه روزه وی به این استان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha