جامعه از قلم خبرنگاران تغذیه می شود
کد خبر: 3698923
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

جامعه از قلم خبرنگاران تغذیه می شود

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رسانه‌ها، مطبوعات و نشریات شبیه به منبع تغذیه بوده و جامعه از قلم خبرنگاران تغذیه می شود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز 20 اسفندماه، دیدار مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران و فعالان رسانه ای خانم با نماینده ولی فقیه در استان اظهارکرد: باید زندگی شهری را به سمت اهداف انسانی، عالی و الهی هدایت کنیم.به گزارش ایسنا منطقه خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز (20 اسفندماه) دیدار مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران و فعالان رسانه ای خانم با نماینده ولی فقیه در استان اظهارکرد: باید زندگی شهری را به سمت اهداف انسانی، عالی و الهی هدایت کنیم.
وی با اشاره به اینکه رحمت شامل حال انسانی است که جایگاه خود را بشناسد، افزود: باید جایگاه و وظیفه خودر ا شناخته و چگونگی استفاده از منابع جامعه و بهره‌گیری از آن را بدانیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: دنیا خلاصه در خبر ها می شود و در حال حاضر اخبار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
عبادی یادآور شد: اگر کار اطلاع رسانی به طور شایسته انجام شود بزرگترین خدمت را به جامعه داشته و در غیر این صورت خیانت محسوب می شود.
وی تاکید کرد: اهل خبر، رسانه‌ها، مطبوعات و نشریات شبیه به منبع تغذیه بوده و جامعه از قلم خبرنگاران تغذیه می شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: مطبوعات، خبرها و رسانه ها همچنین مانند؛ شاهد هستند و اگر انچه در دسترس مردم قرار می‌دهند حق باشد بزرگترین خدمت را به مردم کرده و اگر حق نباشد مردم به سمت قضاوت باطل سوق داده می‌شوند.
عبادی با اشاره به اینکه عرصه خبر، جبهه است، افزود: در جبهه نظامی جنگ تایین کننده نیست بلکه زمینه ساز است و مقدمه ای بر تغییر فکری، عقیدتی و سیاسی است.
وی اضافه کرد: در جبهه رسانه ای قدم اول هدف گیری به اندیشه‌ها است و رسانه های دشمن با تمام توان تکنیکی و تاکتیکی ورود پیدا کرده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خبرنگاران افسران و سربازان جنگ نرم هستند یادآور شد: سرنوشت نسل آینده به قلم و بیان مطبوعات گروه می‌خورد.

انتهای پیام

captcha