ادارات کهگیلویه و بویراحمد موظف به استقرار میز خدمت شدند
کد خبر: 3699152
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

ادارات کهگیلویه و بویراحمد موظف به استقرار میز خدمت شدند

گروه اجتماعی ـ معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از استقرار میز خدمت در همه ادارات استان تا اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ خبر داد و گفت: زمان ملاقات عمومی در همه دستگاه‌های اجرایی استان نیز روز شنبه هر هفته تعیین شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از تسنیم، جعفر گوهرگانی، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 20 اسفندماه در نشست کمیته سلامت و صیانت از حقوق مردم از استقرار میز خدمت در همه دستگاه‌ها و ادارات دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در راستای حقوق شهروندی و برای تحقق سلامت نظام اداری انجام می‌شود.
وی تکریم ارباب رجوع، رعایت منشور حقوق شهروندی، ارزشیابی مدیران، ارائه خدمات به صورت الکترونیکی، رضایت‌مندی مردم از ادارات دولتی و ارتقای سلامت اداری در سطح استان را از مهم‌ترین اهداف استقرار میز خدمت عنوان کرد و افزود: مردم سرمایه‌های اجتماعی و پشتوانه اصلی و همراه نظام و انقلاب هستند و لازمه حفظ حمایت مردمی ارائه خدمات صادقانه و بهینه به آنها است.
معاون توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ادارات مختلف در سطح شهرستان‌ها و مرکز استان برای استقرار میز خدمت مکان مناسبی با نیروهای تخصصی و آموزش‌دیده در نظر بگیرند و سیستم‌های سخت‌افزای و نرم‌افزاری موردنیاز را نیز نصب کنند.
گوهرگانی با بیان اینکه کنترل رفت و آمد پرسنل دستگاه و حضور و غیاب کارکنان از این طریق انجام می‌شود، ادامه داد: در روز شنبه هر هفته نیز برگزاری هرگونه جلسه‌ای ممنوع است و همه مدیران برای ملاقات مردمی و پاسخ‌گویی به آنها باید در اداره مربوطه حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه این روز برای دیدار و ملاقات عمومی در ادارات همه شهرستان‌ها و مرکز استان تعیین و از این هفته هم وارد مرحله اجرایی شد، گفت: متقاضیان هم فقط در این روز به اداره و یا دستگاه مربوطه که ارتباط کاری دارند برای رفع مشکل و دریافت پاسخ خود مراجعه کنند.
معاون توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی نیز تنها در این روز تمام وقت خود را برای جوابگویی به خواسته‌های مردمی به‌کار گیرند و دیگر روزهای هفته پیگیر امور وانجام دیگر وظایف و ماموریت‌های اداری باشند.
گوهرگانی تأکید کرد: این تصمیم در شورای اداری استان که عالی‌ترین شورای تصمیم‌گیری استان است، اتخاذ شده و لازم‌الاجرا است.
انتهای پیام

captcha