شهرسازی همراه با دورنگری بلند مدت در طراحی شهری باشد
کد خبر: 3699853
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

شهرسازی همراه با دورنگری بلند مدت در طراحی شهری باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بر رعایت اصول شهرسازی همراه با دورنگری بلند مدت در طراحی شهری تاکید کرد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی، امروز ۲۳اسفندماه، در دیدار روسای شورای شهر و شهرداران استان با اشاره به مسئولیت سنگین شهرداری‌ها و اهمیت آن اظهار کرد: مردم به صورت روزمره با شهرداری در ارتباط بوده و همکاری شهرداری‌ها نیاز دارند.

وی با بیان اینکه  این مجموعه باید با هدف گره گشایی کار مردم و همکاری در روند امور مردم فعالیت کند، افزود: فعالیت در این مجموعه توفیقی است که باید در راه گره‌گشایی و حل مشکلات مردم قدم بردارند.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه حل مشکلات مردم هدف هر انسان مسلمانی است، ادامه داد: هیچ عملی در نزد خدا بهتر از گره گشایی از کار مردم نیست.
عبادی با اشاره به اهمیت کار شهرسازی، بیان کرد: شهرسازی کاری دراز مدت است که باید نسبت به آن دورنگری داشته باشیم و مشکلات شهرسازی را در سال‌های بعد بسنجیم.
وی با بیان اینکه باید در بحث طراحی شهری انواع و اقسام شهرسازی و طراحی شهری مدنظر قرار داده شود، تصریح کرد: نقشه جامع شهری و مهندسی برای جامعه پیشرفته با تمام نیازهای مسکونی، مذهبی و فرهنگی سنجیده شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: بهتر این بود که مسئولین زیربط هر منطقه شهری را متناسب با نوع ساختمان سازی قرار می‌دادند.
عبادی با اشاره به اینکه روزمرگی قرار دادن کارها در دراز مدت درست نیست، گفت: اکنون دنیای ارتباطات است و می‌توان از این ظرفیت برای تهیه بهترین نقشه‌ها در شهرسازی بهره برد.
وی یادآور شد: با تدبیر و تحقیق به صورتی شهرسازی انجام شود که ۵۰ سال بعد نیز مشکلی در بحث معضلات شهری نداشته باشیم. 

انتهای پیام

captcha