فرزندان شهدا نماد جريان فكری مقاومت، ایثار و انقلاب هستند
کد خبر: 3700331
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵
معاون صدا در آيين تكريم فرزندان شهدا:

فرزندان شهدا نماد جريان فكری مقاومت، ایثار و انقلاب هستند

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با روز شهيد، آیین تکریم فرزندان شهید شاغل در رسانه راديو، با حضور معاون صدای رسانه ملی و رئيس أمور ايثارگران سازمان صداوسيما برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،  نبأ،  به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، نشست مشترک و صميمی شاه آبادی، معاون صدای رسانه ملی با فرزندان شهید شاغل در رادیو با حضور نورالدین جعفری، قائم مقام معاونت صدا، قره تپه رئیس امور ایثار گران رسانه ملی و جمعی از مديران راديو همزمان با روز شهيد برگزار شد.
شاه آبادی، معاون صدای رسانه ملی با اشاره به اهمیت و جایگاه فرزندان شهدا گفت: فرزندان شهید دارای کرامت بسیار  بالایی هستند که همواره باید به آنها توجه کرد.
وی در ادامه گفت: امروزه در شرایطی قرار گرفته ایم که علیرغم وجود دغدغه های فراوان، عزت نفس رادیو برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است و حتما باید نگاهی به این رسانه شود كه در شان آن باشد.
شاه آبادی  با بيان اينكه در روایات اسلامی آمده که عالم دینی کسی است که وقتی مردم او را می ببیند به یاد  خدا می افتند، تصريح كرد: این حقیقت به گونه ای است که  امروز اگر به علمای ربانی که یک الگوی تمام عیار هستند، نگاه میکنیم، شاید در نگاه اول سطح سواد و دانش این افراد به ذهن نرسد و وجاهت رفتاری آنها روشن شود.
به همین خاطر خانواده شهدا نیز از نظر من اینگونه هستند که وقتی دیگران رفتار آنها را مشاهده می کنند، به عنوان  نماد یک تفکر و اندیشه می دانند.
معاون صدا با مهم دانستن هویت فرزندان شهدا خاطرنشان كرد: در رسانه رادیو شایسته است که با ایجاد یک تفکر، میان مجموع رفتارهای فرزندان شهید و  بستری که در آن قرار دارند، ارتباط  ملموس تری برای همگان ایجاد کنیم.
تحقق این امر مهم نیز مستلزم  آن است که فرزند شهید نگاهی مطالبه گر داشته باشند که مبتنی بر بنیان های فکری آنها باشد چرا که فرزندان شهید نماینده جریان فکری مقاومت، ایثار و نماد انقلاب هستند.
خاطرنشان می شود، در این مراسم فرزندان شهدای شاغل در معاونت صدا در فضایی کاملا صمیمی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در ادامه این جلسه که به مناسبت روز شهید برگزار شد  با اهدا لوح از یادگاران شهدا تقدیر و تجلیل شد.
در پایان این نشست نیز فرزندان شهید با اهداء تابلوفرشی از شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی که فرزند شهید والامقام شاه آبادی است؛ قدردانی کردند.
رقیه بقایی
انتهای پیام
captcha