قدردانی از نعمت انقلاب در اطاعت از حاکم اسلامی است
کد خبر: 3700435
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹

قدردانی از نعمت انقلاب در اطاعت از حاکم اسلامی است

گروه سیاسی - امام جمعه موقت ارومیه گفت : قدردانی از نعمت انقلاب در اطاعت از حاکم اسلامی و احکام اسلامی است و استقلال کشور از ثمرات انقلاب اسلامی بوده و ایران اسلامی به هیچ کشوری وابسته نیست.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی صاحب الزمانی امام جمعه موقت ارومیه در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد : ایران اسلامی عزیز در مقابل کشورهای قدرتمند ایستاده است و زیر بار زور و ظلم آن‌ها نمی‌رود و خود به قدرتی در منطقه تبدیل شده است.
وی ادامه داد : به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، احکام اسلامی در کشور برقرارند که نعمت بزرگی است و باید قدردان این نعمت بود که قدردانی از این نعمت در اطاعت از حاکم اسلامی و احکام اسلامی است.
وی افزود : این روزها که نزدیک عید نوروز است باید خداوند را شاکر بود چرا که تمامی فصول هر کدام نماد نعمت و مرحمت الهی هستند.
حجت الاسلام صاجب الزمانی با بیان اینکه نباید کم‌کاری‌ها و گناهان خود را به روزها نسبت داد، بیان کرد : نباید روزهایی که خداوند آفریده است را شوم نامید، بلکه این اتفاقات نتیجه اعمال خودمان هستند و باید اعمال خود را اصلاح کرد.
امام جمعه موقت ارومیه گفت : هرکسی خداوند و ذات او را بشناسد می‌داند که با اطاعت از خداوند به درجات متعالی می رسد و این انسان است که به خداوند نیازمند است و خداوند به هیچ‌کسی نیاز ندارد.
وی تصریح کرد : از شرایط اینکه خداوند برای بنده‌ای خیری بخواهد این است که اولاً باید دین را بشناسد و آن را درک کند، دوما بایستی به دنیا رغبتی نداشته و باید در به دست آوردن قدرت و اموال دنیا حریص نباشد و سوما عیب‌های خود را بشناسد.
وی اظهار کرد : اگر کسی عیب دیگری را به او تذکر دهد امری بسیار شایسته است و باید از او تشکر کرد ولی این تذکر باید در خلوت بازگو شود و نباید در جمع، عیب شخص بازگو شود که دیگران نیز از عیب او آگاه شوند.
حجت الاسلام صاحب الزمانی گفت : کسی که عیب دیگران را می‌گوید باید به عیب‌های خود نیز دقت کند و عیب‌های خود را برطرف کند و نباید دیگران را به خاطر وجود عیب ملامت کند.
انتهای پیام

captcha