قرآن کتاب زندگی و قانون بشر است
کد خبر: 3700506
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

قرآن کتاب زندگی و قانون بشر است

گروهفعالیت‌های قرآنی - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی قرآن کریم در کشور از مهجوریت کامل رها شده است.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمد علی انصاری با حضور در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در میان امتی زندگی می‌کنیم که مسلمان هستیم و قرآن کریم کتاب آسمانی ما است و پیرو اهل بیت(ع) و مکتب شیعه هستیم و توفیق آن را نیز داشته‌ایم که بتوانیم خادم قرآن کریم و اهل بیت(ع) باشیم.
وی افزود: بهترین عمل صالح و موثرترین کارنیک در دنیا و آخرت یادگیری و همل به قرآن کریم است، زیرا که قرآن کتاب زندگی و قانون بشر است.
مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی قرآن کریم در کشور از مهجوریت کامل رها شده است اما همچنان تا رسیدن به شان و منزلت و جایگاه واقعی قران در جامعه فاصله زیادی داریم و باید برای کم کردن این فاصله عزم و تلاش خود را به کار ببریم و دین خود را به قرآن کریم ادا کنیم.
حجت‌الاسلام انصاری در ادامه بیان کرد: برای اینکه یک جامعه قرآنی و اسلامی داشته باشیم، نیازمند یک نهضت قران در جامعه هستیم و باید به صورت جدی و فراگیر این امر را در جامعه پیگیری کنیم تا محقق شود.

شانزدهمین دوره حفظ و مفاهیم قرآن کریم، نماد همدلی و وحدت بود

وی در ادامه به برگزاری شانزدهمین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همدلی، وحدت و هم افزایی که امسال بین ادارات اوقاف و امور خیریه، ارشاد و فرهنگ اسلامی و موسسات قرآنی استان به وجود آمد حرکت بزرگی را شکل داد که این امر منجر به برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی در سطح استان شد به گونه‌ای که برگزاری این آزمون در استان اصفهان باعث شد تا استان اصفهان در کشور یکی از موفقترین استان‌ها در برگزاری این آزمون باشد.
مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان در ادامه افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال 97 در نظر داریم تا با قدرت و انرژی مضاعف برنامه‌های با کیفت تر و قوی‌تری در حوزه قرآن کریم برگزار کنیم و قصد داریم تا در سال آینده با همکاری جامعه قرآنی یک رزمایش و مانور بزرگ قرآنی در سطح استان برگزار کنیم.
حجت الاسلام انصاری در ادامه گفت: برگزاری شانزدهمین دوره حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سال 96 یک آزمایش بزرگ همدلی و وحدت بین برگزار کنندگان این رویداد بزرگ قرآنی بود که باید از همکاری و مشارکت همه عوامل اجرای و برگزار کننده به خصوص مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و مدیران اوقاف استان تشکر و قدر دانی کنم که به شایستگی هرچه تمام این رویداد بزر گ قرآنی را برگزار کردند.
انتهای پیام/

captcha