ثبت 10 وقف قرآنی طی امسال در فارس/ وقف مشاركتی قرآنی از سال آینده آغاز می‌شود
کد خبر: 3700654
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
جلالی به ایكنا خبر داد:

ثبت 10 وقف قرآنی طی امسال در فارس/ وقف مشاركتی قرآنی از سال آینده آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از ثبت 10 وقف جدید قرآنی طی سال جاری در این استان خبر داد.

سیدامیر عباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه یكی از مهم‌ترین نیازهای فعالیت‌های قرآنی، تأمین امورات مالی است، گفت: پیش از این وقف قرآنی در استان فارس یا نداشته و یا بسیار بسیار كم داشتیم.
وی از ثبت 10 وقف جدید قرآنی طی سال جاری در این استان خبر داد و افزود: بحمد الهی با همكاری و مشاركت خیران و نیكوكاران استان فارس به‌منظور رونق فعالیت‌های قرآنی این تعداد وقف جدید با نیت فعالیت‌های قرآنی و تأسیس دارالقرآن طی امسال در فارس ثبت شد.
جلالی اظهار كرد: این وقف‌ها در شهرستان‌های استهبان، آباده، جهرم، كازرون، مرودشت، پاسارگاد به ثبت رسیده است كه به یاری خدا شاهد وقف‌های جدید قرآنی نیز در سال آینده خواهیم بود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در ادامه گفت: همچنین استان فارس نخستین استانی است كه بناست وقف مشاركتی قرآنی را در كشور اجرا كند كه این مهم به یاری خدا در سال آینده آغاز خواهد شد.
وی ابراز امیدواری كرد كه به وسیله اجرای وقف مشاركتی قرآنی، بتوان تعداد موقوفات قرآنی در استان فارس گسترش داده و به تبع آن فعالیت‌های قرآنی نیز رونق بیشتری یابند.
انتهای پیام

captcha