آرامگاه حافظیه و باغ جهان‌نما به هم متصل می‌شوند/ آماده میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی هستیم
کد خبر: 3701010
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
اسكندرپور:

آرامگاه حافظیه و باغ جهان‌نما به هم متصل می‌شوند/ آماده میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی هستیم

گروه اجتماعی ـ شهردار شیراز از اتصال كتابخانه ملی، آرامگاه حافظیه و باغ جهان‌نما به‌صورت یك مجموعه گردشگری از طریق یك پیاده راه در ایام نوروز امسال خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز طی دیروز و امروز در بازدید از اماكن گردشگری این كلان‌شهر گفت: نوروز امسال آرامگاه حافظیه، کتابخانه ملی و باغ جهان‌نما به‌صورت یک مجموعه گردشگری از طریق یک پیاده راه زیبا به یکدیگر متصل می‌شوند.
وی افزود: این پیاده راه با نورپردازی و گلکاری‌های زیبا به عنوان یک جاذبه جدید گردشگری میزبان شهروندان شیرازی و میهمانان نوروزی خواهد بود.
اسكندرپور ضمن دعوت از ملت ایران جهت بازدید از اماكن گردشگر شیراز تأكید كرد كه با اقدامات انجام شده آماده میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی هستیم.
شهردار شیراز همچنین گفت: به علت شلوغی و ازدحام مراکز گردشگری در روزهای آغازین تعطیلات نوروزی، پیشنهاد می‌شود مسافران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در مقاطع مختلف ۱۳ روز عید به شیراز بیایند.

بلوار مدرس، تبدیل به زیباترین بلوار شیراز شود
وی در ادامه در بازدید از ورودی شیراز در محدوده منطقه ۷ و ۹ گفت: بلوار مدرس یکی از مهم‌ترین ورودی‌های شیراز است و ظرفیت این را دارد که تبدیل به یکی از زیباترین بلوارهای شیراز شود.
اسكندرپور بیان كرد: عملیات بهسازی بلوار مدرس همچون لبه‌گذاری و رنگ‌آمیزی جدول‌ها، کاشت درختان نارنج، پاکسازی کناره‌ها و حاشیه‌سازی خیابان همچنان ادامه دارد و با تکمیل این اقدامات، بی شک مسافرانی که از این محور وارد می‌شوند، شیراز را بسیار متفاوت‌تر از پیش خواهند دید.
شهردار شیراز گفت: کمپ هلال احمر در ستاد خدمات سفر منطقه هفت شهرداری شیراز مستقر شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه به مسافران و مهمانان نوروزی خدمات‌رسانی می‌کند.
وی یادآور شد كه ظرفیت نصب ۲۰۰ چادر برای اقامت اضطراری مسافران در ستاد خدمات سفر منطقه هفت (ورودی جنوب شرقی شیراز) پیش‌بینی شده است.

لزوم اصلاح تابلوهای راهنمایی رانندگی و پاركینگ
اسكندرپور در پایان تأكید كرد: اصلاح تابلوهای راهنمایی رانندگی و ایجاد پارکینگ و سرعت‌گیر در فاصله المان ورودی غرب شیراز تا مرکز ستاد خدمات سفر از ضرورت‌هایی است که باید در ورودی شیراز از سمت محدوده شهرداری منطقه ۹ اعمال شود.

جهت مشاهده گزارش تصويری باغ جهان‌نما اينجا كليك كنيد!
انتهای پیام

captcha