مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید آوینی در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3701238
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید آوینی در اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی و آغاز هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، علی نواداد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، روزگذشته 27 اسفند ماه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته هنر انقلاب سلامی اردبیل تصریح کرد: هنر در تبیین ارزش‌های اصیل اسلامی نقش کلیدی دارد و هنر متعهد، هنری ارزشی و ارزشمند است و هنرمندانی که آثار فاخر تولید می‌کنند می‌توانند در انتقال ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی به نسل‌های بعدی نقش موثری داشته باشند.
وی با بیان اینکه شهید آوینی، نماد هنرمندان متعهد و انقلابی است، تصریح کرد: در هفته هنر انقلاب اسلامی باید تلاش جدی صورت گیرد تا افکار و اندیشه‌های این شخصیت برجسته فرهنگی و هنری تبیین شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی و آغاز هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی در اردبیل باید به نحوی شایسته و مناسب انجام شود.
وی با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی وارد مرحله بلوغ خود شده است و هنرمندان می‌توانند با آثار ارزشمندی که تولید می‌کنند، نقش انقلاب اسلامی را در تثبیت ارزش های اسلامی و بیداری ملت‌ها به نمایش گذارند.
نواداد با تاکید بر بهره‌گیری از هنرمندان شهرستان‌های استان بیان کرد: برنامه های این هفته نباید در مرکز استان متمرکز شود و تنها هنرمندان مرکز استان در برگزاری برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.
نواداد با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های فرهنگی باید در برنامه‌های فرهنگی و هنری حضوری جدی و تاثیرگذار داشته باشند، افزود: تکریم هنرمندان متعهد و خالقان آثار فاخر در این هفته باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha