استقبال 70 هزار نفری شیرازی‌ها از سفره‌های هفت سین بقاع متبركه/ معرفی شهدا در خیمه معرفت آستانه
کد خبر: 3701646
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
صفری گرائی خبر داد:

استقبال 70 هزار نفری شیرازی‌ها از سفره‌های هفت سین بقاع متبركه/ معرفی شهدا در خیمه معرفت آستانه

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز گفت: 70 هزار نفر از عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع) در لحظه تحویل سال نو در بقاع متبركه شیراز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه طرح آرامش بهاری در بقاع متبركه این كلان‌شهر برپا شد، گفت: 70 هزار نفر از عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع) در لحظه تحویل سال نو در بقاع متبركه شیراز حضور داشتند.
وی از اعزام 45 مبلغ دینی به نقاط مختلف شیراز خبر داد و افزود: 20 مبلغ از شهر مقدس قم و 25 مبلغ بومی به‌منظور اجرای طرح آرامش بهاری به نقاط مختلف شیراز اعزام شده‌اند.
صفری گرائی با بیان اینكه 6 خیمه معرفت دینی نیز طی این ایام در بقاع متبركه شیراز برپا شده‌اند، گفت: شاخص‌ترین خیمه معرفت دینی در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برپا شده است كه در آن غرفه‌ای به منظور معرفی شهدای استان فارس اختصاص پیدا كرده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز در بخش پایانی سخنان خود هدف از اجرای طرح آرامش بهاری را خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و مجاوران بقاع متبركه عنوان كرد.
انتهای پیام

captcha