اجرای برنامه «چشمه شیرین» در امامزاده حسن(ع) کرج
کد خبر: 3701855
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

اجرای برنامه «چشمه شیرین» در امامزاده حسن(ع) کرج

گروه فرهنگی- مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: برنامه «چشمه شیرین» چهارم و پنجم فروردین در امامزاده حسن(ع) کرج اجرا و به صورت زنده از شبکه رادویی قرآن پخش می‌شود.

علی علی‌اکبری در گفت وگو با ایکنا از البرز به پخش برنامه «چشمه شیرین» از شبکه رادیویی قرآن اشاره و اظهارکرد: این برنامه چهارم و پنجم فروردین به صورت زنده از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ در امامزاده حسن(ع) کرج اجرا و پخش می‌شود.
وی افزود: این برنامه شامل آیتم‌های زیبا و جذاب ازجمله قرآن بخوانید، جایزه بگیرید، آشنایی با مفاهیم قرآن‌کریم و سیره اهل بیت(ع) و «آداب نوروز» است که با حضور نخبگان قرآنی در 90 دقیقه برگزار می‌شود.
این مسئول بیان کرد: طی اجرای این برنامه برترین قاریان استان به همراه یک کارشناس بومی جهت تصحیح قرائت آیتم قرآن بخوانید، جایزه بگیرید در برنامه حضور دارند.
علی‌اکبری در ادامه به اجرای یک نمایش سه دقیقه‌ای در این برنامه اشاره کرد و گفت: بعد از اجرای این آیتم، یک سوال مطرح می‌شود و به ۱۰ نفر (پنج نفر به صورت پیامکی و پنج نفر به صورت میدانی) که به سوال پاسخ صحیح بدهند، جوایزی اهدا می‌شود.
مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه البرز ابرازکرد: پراکندن رایحه قرآنی در نوروز باستانی، آشنایی بیشتر با قواعد روخوانی و تجوید قرآن‌کریم، آشنایی بیشتر با مفاهیم قرآن‌کریم، اهل بیت(ع) و توجه به ماه رجب از جمله اهداف اجرای این ویژه برنامه است.
انتهای پیام./

captcha